Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Gutten min tok sine første krabbesteg idag! Han blir 11 mnd om åtte dager. Han har vært litt treig av seg, men alt løsna da han begynte å åle seg fremover for rett over en mnd siden. Jeg er sååå stolt! =) Nå har han snart tatt igjen andre på sin alder! =)
Lykkemamma <3 1pp Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 så gøy!klart du er kry da:) mine to har vært tidlige,nr en ålte seg da han var 5 mnd og krabbet da han var 6. Jenta mi begynnte å åle seg når hun var mellom 5 og 6 mnd, hun er nå 6,5 mnd og har den siste uken begynnt litt på alle fire også! gøy men det er nå det blir travelt! vennina mi sin gutt var treig me krabbing men han var såvidt beggynt å krabbe før han plutselig begynnte å gå!
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Så moro! =) Men tok det lang tid fra de første krabbestegene til de krabbet skikkelig da?
Lykkemamma <3 1pp Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 nei det gikk faktisk ganske fort med nr en iallefall.men alle trodde han skulle gå når han var ni mnd fordi han var så tidlig på dette og å gå rundt bordene osv men han ventet til han var 11 mnd med å slippe seg helt og da begynnte vennina mi sin som nesten ikke krabbet rett etterpå! Kan være det tar lengre tid med jenta mi men det ser ikke ut som det for hun er blitt ganske flink allerede:)
Rotekoppen88 Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 snuppa her begynte når hun var akkurat 6,5 mnd med å krabbe på knærne, et par tre uker før det hadde hu ålt og sparket seg framover.
winneboo Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Jenta mi begynte å åle seg rundt da hun var 6mnd og krabbet fra hun var 7mnd. Må jo være stolte av gulla våres, krabbing er trossalt kjempevanskelig så selv om gutten din ikke krabbet før han var 11mnd så er han kjempeflink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå