Gå til innhold

Bursdag idag og termin på fredag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:-)

Er det noen som kan oppfylle ønske mitt om å føde idag, det hadde vært morsomt det. Men det kan nok ta enda 2 uker før hun kommer ut. Jeg har nå en herlig samboer som har gitt meg et digitalt kamera, så vi kan ta masse bilder av den lille jenten vår når hun kommer. Jeg fikk tilogmed røde roser som stod å ventet på meg utenfor døren da jeg kom hjem fra en liten handletur.

Akkurat idag er livet herlig, skal tilbringe kvelden med familien...men imorgen er det vel tilbake til hverdagen og den pinefulle ventingen. Skal nå bruke de neste dagene til å finne ut av det nye kamera, det skal nå få litt tid til å gå:-)

hva gjør dere andre som er i permisjon da??? hva gjør dere for å få tiden til å gå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!

Vent i 2 dager med å føde, så får du et St. Hans-barn. Det er jeg ;-)

Jeg ligger på sofaen og surfer. Har 8 uker igjen *sukk* (bekkenløsning)

Stor bursdagsklem fra

Skrevet

Tusen takk Zoe

Det hadde vært morsomt med et st. Hans-barn siden samboeren sin søster blir 30år og sønnen til hun andre søsteren blir 2 år.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :) Så herlig mann du har da!! Du får ta bilde av magen din nå da, så du har til mine!

Sender deg fødestøv! ******************************

Skrevet

Takk for fødestøv:-) Trenger det nå, samboeren sier det skjer i morgen og skal droppe å gå på trening...hehe. Jeg håper han får rett:-)

Skrevet

Vil du virkelig dele bursdag? Jeg har på søndag, og håper ungen ikke kommer på akkurat den dagen :-)

Tips til tidsfordriv:

- bake kaker/boller som kan fryses ned og brukes til alle som kommer for å beundre vidunderet

- gjøre klar soveplass/klær/stelleplass til barnet

- sette inn bilder i album

- kose seg ute i sola/ se film i dårlig vær

Skrevet

Glemte et tips:

- surfe på babysider :-)

Skrevet

Vil vel egentlig ikke dele bursdag, men vil bare få det hele overstått:-)

Er så lei av å vente og ha vondt over alt.

Her i Bergen regner det dag ut og dag inn, så i morgen tenker jeg at jeg vil se sesong 8 av venner for livet. Heldigvis så har min kjære bare 2 dager igjen på jobb før en 4 uker lang ferie:-)

Takk for tipsene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...