Gå til innhold

hjelp!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

svakt positiv test på forrige torsdag.på søndagen blødde jeg en mens lignende blødning i nesten 2 dager.nå er det bare litt brunt igjen.hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke hovedinnlegger, men har et spørsmål om dette svaret; vil det slå ut på en grav.test da? Siter ikke disse Hcg verdiene en stund igjen i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt meg en tur til legen, tatt en HCG blodprøve...... (Alle blødninger bør man sjekke opp !!) Det er mye sikkrere enn å ta gtest, siden HCG nivået i kroppen ikke forsvinner med en gang om du har mistet.

 

Ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta en ny test er egentlig helt bortkastet. Har du tatt en positiv test tidligere - vil også denne bli positiv.

LEgen din kan heller ikke si om du er gravid eller ikke ved å ta blodprøve (hcg). Dette hormonet er fortsatt i blodet ditt. Muligens vil han se det er lavt - men han kan ikke garantere noe.

Du burde få han til å sende deg på en ul. Bare da kan du være helt sikker - og bare der får du rett behandling.

Er du gravid bør du kanskje ligge rolig ett par dager. Har du vært så uheldig at det har gått galt kan det hende du må ha en utskrapning sånn at det ikke blir betennelse etterpå hvis noe ligger igjen.

JEg vet hvordan du har det for det er akkurat dette her jeg har gjennomgått gang på gang...

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...