lillegull80 Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Vet noen når hjertet dannes? Mener å ha lest at man kan se et bankende hjerte på UL i uke 6. Men når dannes dette hjerte da? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizzchris Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 hei jeg er i uke 6,men vi så hjertet banke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull80 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Takk for svar mizzchris. Var du på UL i akkurat uke 6 eller uke 6 + noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg las just at det er ca i uke 5+4 hjertet begynner å slå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Var på UL når jeg var 6+5, da så vi et bankende hjerte:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 21. juni 2006 #6 Del Skrevet 21. juni 2006 To hjerterør formes, smelter sammen til et rør og danner det primitive hjertet. Når embryoet er 25 dager gammelt (fra unnfangelse), i midten av uke 5, begynner det lille hjertet å slå og pumpe væske rundt i kroppen! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå