Gå til innhold

Hva skjedde da jeg pratet med mannen min. Del 2

Anbefalte innlegg

Har ikke vært på nettet på noen dager og ble helt overveldet da jeg gikk inn på siden i dag og fant såååå mange svar på mitt fortvilte innlegg.

Slik gikk det da jeg pratet med mannen min. Begynte med å si at jeg følte at ting ikke var helt som det skulle være mellom oss. Han var enig. Og hormonell som jeg er, så begynte jeg å gråte allerede ved denne første delen!!! (kan bli så irritert på meg selv noen ganger)

Vi snakket litt om hva som var kjedelig og kjipt og hva vi kunne gjøre. Så sa jeg at jeg var redd for at han skulle finne seg en annen. Til slutt spurte jeg om han hadde hatt/eller hadde en flørt på gang med en annen. Han nektet. Og jeg gråt mer. Han spurte hvor denne angsten min kom fra, men jeg klarte ikke si at jeg hadde lest på mobilen!!!!

Skikkelig feigt. Følte meg beroliget med en gang etter tåreutbruddet for han virket oppriktig, men dagen etter var bekymringen der igjen. Sms på tlf hans fant jeg, som en annen her også skrev, i sendte elementer. I mine øynene kan de ikke mistolkes. I den ene står det at han hadde ringt henne om natten etter å ha vært på byen. Han har navnet hennes på tlf lista også, og jeg har sendt til opplysningen å fått fullt navn og adresse. Bor i samme by som oss, men vet ikke hvem det er. Blir gaaaaaal..... Vil gjerne finne ut litt mer før jeg tar affære. Men hører jo her at mange opplever det samme, så må kanskje bare slutte å være feig og spørre han rett og ta det helvete som evt måtte komme etter det.

Fortsetter under...

Tror du rett og slett er nødt til å si at du har sett på mobilen hans.. Ellers høres det ut som han vil blånekte til siste åndedrag...

Da skjønner han at han er tatt i ren løgn.

Det er ikke verre å lese mobil meldingene hans enn at han har sms´er/ringer fremmede damer..

Ja du må si det! Ikke tenk på at du har brutt tilliten eller noe, han har gjort noe mye verre hvis det da ER slik det høres ut. Få en forklaring så du VET, du kan ikke gå rundt å la dette gnage hull på deg.

Annonse

husk det da folkens.. det er jo ikke sikkert at denne mannen har hatt no på gang med henne, selv om han har sendt mld og ringt.. hva hvis det er en fra jobben ell? det kan være dama til en kompis eller en flørt til en kompis som de skulle sjekke ut feks?som han kanskje har kødda med bare? man vet aldri.. ikke svartmal situasjonen helt før du VET sikkert.. det sliter du deg bare ut på.. SNAKK MED HAN Og si at du har lest på mobilen .. hvis ikke får du aldri ro i sjela.-. men det er også viktig at når du først spør, så må du også godta det svaret du får...

his ikke er det ikke noe vits i å spørre..

Håper du tør å spørre,hvis ikke blir du aldri kvitt angesten din tror jeg ;)

lykke til, ikke kult det her nei..

klem

Uff,jeg skjlnner at dette ikke er lett, men hva stod i denne sms som han har sendt til den andre damen da? Var det en flørtende tone,eller en beskjed? Jeg har sett på min mobil at jeg kan ha sendt sms til kompiser som kan mistolkes når man ikke vet konteksten i dem, selv om det aldri har vært noe flørt på gang!

Men jeg råder deg til å innrømme at du har sjekket mobilen hans, og heller ta det som kommer. Ellers vil du bare la tankene dine lage scenarier som kanskje slett ikke er der i det hele tatt!!

Er menn så dumme at de lar ordentlige flørtesms ligge på mobilen? SKulle jeg gjort noe sånn, så hadde jeg sørget for å slette alle spor:)

Lykke til, håper det går greit, og at det hele er helt uskyldig! Husk, han har jo ikke løyet for deg om han faktisk ikke har flørtet med denne dama, men bare sendt henne en sms!

Takk alle sammen... Det stemmer nok det dere alle sier. Jeg må ta den praten med han. Har jo visst det innerst inne at tilslutt ender det med den forferdelige praten. Likevel godt å få luftet litt tanker, og få være anonym. Har ikke sagt noen ting til vennene mine. Syns hele greia er ubehagelig og har ikke lyst å blande andre inn.

Takk for støtte :-)

Vil ikke gå inn i detalj om hva som stod, for vet ikke hvem denne dama er, og kanskje ting fort kan kjennes igjen. Holder meg derfor anonym på disse innleggene. Jeg husker ordrett hva som stod der. Det stod bl.a at han hadde ringt henne på natten, og denne mld han sendte henne var sendt dagen etter på formiddagen. Det var ikke tvil i mld at han hadde møtt henne på byen dagen før, og at de mest sannsynlig kjenner hverandre siden nr hennes ligger på tlf lista. Har aldri hørt snakk om henne igjennom noe jobb greier, så vet egentlig null om henne. Og DET irriterer vettet av meg!!!

Takk for innlegg :-)

Jeg vet hvordan du har det.

Det samme hendte meg for ett par mnd siden.

Samboeren min gikk ut hver kveld for å prate i tlf, han fikk mld midt på natten og han var aldri hjemme om kveldene.

Så jeg gikk inn å så på mob hans, der fant jeg meldinger fra ei og hun skrev at hun ble mer og mer forelska i han og hun gledet seg til dem kunne dele en hel natt sammen.

Jeg holdt på å bli gal ,men turte ikke å si til han at jeg hadde vert inne å lest meldingene hans.

Så jeg spurte han bare om han hadde funnet seg ei ny dame.

Han nektet plent og jeg kom ingen vei.

Det ble slutt med oss , men det gikk ikke mer enn 1 uke før han kom tilbake og angret på oppførselen sin.

Han klarer ikke å forklare meg hvorfor han gjorde dette mot meg , men jeg tror han fikk panikk da vi fikk vite jeg var gravid.

Og det var hans måte til å få ut frustrasjonen sin på.

Nå har vi det kjempe godt sammen, har det bedre nå enn vi hadde før.

Han gleder seg nesten mer enn meg til å få babyen.

håper at det ordner seg for dere og;)

lykke til...

Annonse

Hei. jeg føler med deg. Jeg har ikke fått med meg del 1, men kan kjenne meg igjen i det du forteller.. min sambo hadde også en melding på telefonen fra ei dame jeg aldri hadde hørt om. Jeg konfronterte han med det med en gang, sa rett ut at jeg hadde vært inne på telefonen hans og sett meldingen. Da måtte han jo bare fortelle som det var, jeg hadde jo lest det svart på hvitt. Det viste seg at det var en på jobben hans, og at de hadde texsta litt og flørta litt.. han angret veldig og visste ikke hvorfor, bare at det var spennende å få oppmerksomhet fra en annen.. vi gikk til rådgivning i denne perioden så vi fikk bearbeidet det veldig bra. han fortalte vedkommende at det ikke var aktuelt med mer "slik kontakt". Hun ble veldig lang i maska der hun stod, jeg var med når han sa det.. Det var de på rådgivningskontoret som anbefalte oss det, og det funka kjempefint. da ble jeg trygg og rolig igjen.

Så mitt råd til deg er: Du må bare si det rett ut hva du har oppdaget og be om et fair svar.. uansett utfall får du det bedre med deg selv, og jeg tror du kanskje kan åpne øynene hans for at slik oppførsel i et parforhold er uakseptabelt. "kanskje han er som min", syntes bare det var spennende med litt oppmerksomhet, og se at han er attraktiv fremdeles...

Ønsker deg uansett lykke til, det ordner seg for snille piker:)

Er i samme situasjon jeg også, nå for tiden. men hun bor i en annen del av landet har jeg sjekket jeg ut. Han innrømte at han hadde truffet henne på nettet og at de hadde utvekslet telefon nummer og tastet med hverandre.

Jeg har prøvd å prate med han om dette, og han har sagt at han skulle bryte kontakten med henne siden det såret meg. Nå har jeg store problemer med å stole på han når han sitter ved dataen og mobilen, det gjorde så vondt å vite at han veksler ut nummer med helt ukjente damer.

Den kvelden jeg fant ut om dette, tok jeg med meg barnet og overnattet et annet sted. Hadde jeg blitt der så vet jeg ikke hva som ville ha skjedd, jeg gjorde dette med hensyn til den lille i magen.

Dro hjem dagen etterpå for at vi skulle prate skikkelig ut, men noen skikkelige svar fikk jeg ikke. Jeg spurte han også om han hadde fortalt henne om meg og at vi snart har to barn sammen, men neida.... det hadde han ikke.

Jeg kommer helt sikkert til å ta stikkprøver av han med å sjekke telefonen flere ganger, og har de fremdeles kontakt så hiver jeg han ut. Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...