Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest at man bør være totalt avholden hvis man prøver å bli gravid. Men kan være litt vanskelig da hvis man er "sliter" og har prøvd i et år. Skal man da unne seg litt?

Jeg er selv totalt avholden nå. Men vanskelig da når vi er invitert på fest. Sist tok jeg alkoholfri-rødvin i en vanlig flaske og lata som jeg drakk vanlig vin. Sånne "jeg går på penicilin-" løgner funker dårlig for meg.

Men regner med jeg skal i mitt eget utdrikkningslag om 2-3 uker?! Lurer på hvordan jeg skal ro meg unna det. Kommer sikkert til å drikke hvis jeg får TR nå da.

jeg for min del har holdt meg unna alkohol.. ellers så et tips er at samboern din bør være litt måteholden i prøvetiden... moren min er jordmor, og hun sier dette kan ha en effekt på sædcellene hans...

ellers tar jeg vitaminer for gravide nå denne tiden i prøveperioden... men jeg lever normalt... men har forresten ikke såå stort behov for alkohol, blir veldig dårlig, og er istedet for sjåfør, da sparer vi taxi penger;)

jeg gjorde det ikke det første halve året, men nå som vi er inne i vår 12pp har jeg begynt å leve som normalt igjen..

er glad jeg begynt å kose meg som vanelig igjen, viss ikke hadde jeg holdt på og bli gal dette året som er gått.. hehe:)

jeg er jo selvfølgelig mer forsiktig, etter el da, men er det en fest så tar jeg meg noe vin viss jeg vil det:))

tror det er viktig p leve som normalt jeg, helt til man får posetiv test.:) da er det helt helt slutt for min del iallefall...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...