Gå til innhold

sgt sweetie..


Gjest

Anbefalte innlegg

heisann:)

 

jeg hørte du var blitt gravid:) så moror:=))

 

hørte også at du hadde fått deg hund, og at det kanskje gjorde utslaget..jeeg har også fått meg hund en liten valp, hun er 14 uker nå.

 

jeg hentet henne 3.mai, men her har det ennå ikke blitt noe spire..:((

koser meg veldig med hunden da, hun er en god erstatter så lenge.. hehe:))

 

hvor lenge hadde du hunden før du ble gravid?? hva slags slag har du?

jeg har en cavalier king charles spaniel...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Tuuuuuuuuusen takk, jeg er helt overveldet over nyheten. Tenk at det plutselig var min tur:-)

 

Jeg hentet hunden 04. juni jeg så det var nok ikke den som var utslaget tror jeg da. Hadde EL 26 mai. Men vi hadde liksom slått det fra oss en stund, tenkte å ta en pause i sommer og legge inn støtet til høsten igjen. Jeg slapp taket og det var det som hjalp meg:-)

Hadde ikke sex mer enn 4 ganger den pp, men vi hadde sex på el dagen husker jeg.

 

Er det Leelu som har fortalt deg at jeg har anskaffet hund?? hehe

 

Men jeg har en amerikansk cocker som heter Oberst, en ordentlig ramp skal jeg si deg! Tihi. Han er snart 12 uker:-)

Det er koselig med hund og det får tankene og konsentrasjonen over på noe annet enn baby så det var nok ikke noe dumt valg.

 

 

Jeg sender deg masse *******************babystøv, i håp om at det skal hjelpe************************************************************************************************************************************************************************************************************ Masse Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...