Gå til innhold

noen andre som har bekkenløsning??er i uke 16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var til lege på fredag, og han sa at jeg hadde ikke bekkenløsning enda, men problemer med bekkenbunnen.. Jeg "stivner" fort, og føler jeg går som ei and.. Jeg prøver å gå en liten tur hver dag, for å prøve å bruke kroppen litt. Godt å svinge med hoftene også.. Tror det er lurt å trene det opp igjen. Bekkenløsning på slutten av svsk.,og i tillegg å ha hatt det så lenge skal visst være helt pyton!!!

Er 16+4 og vet faktisk ikke. Av og til når jeg vasker gukv eller jobber i haven, er det akkurat som om at noen stikker en kniv inn i ryggen. Rett over ene delen av rompa liksom. Da sliter jeg litt med å bevege meg en stund. Men legger jeg meg nedpå litt går det ganske kjapt over.

Er det bekkenet som krangler da??

Annonse

hei hei... jeg er i uke 17 og hos meg begynte det veldig tidl. Det har ikke blitt så ille at jeg ikke klarer å gå, har tatt mine forhåndsregler, men vondt hvis jeg sitter lenge, ligger lenge, går og står, generelt alt egentl. bekken, hofter, rygg og isjas.. jeg skal begynne hos en manuellterapeut i morgen, det skal visst hjelpe, ellers har jeg hørt at kiropraktor hjelper også.

lukke til, klemz

jeg er i uke 16 og har hatt bekkenløsning siden uke 8. Er delvis sykemeldt og får akkupunktur av fysio. Er utrolig kjipt å bli så bevegelseshemmet. Har begynt å svømme litt. Er veldig godt å få bevegd kroppen uten at det gjør så h.. vondt. Er bra for humøret også:)

hei igjen, det var veldig greit å være hos manuellterapeuten fordi han fant ut at jeg har bekkenlåsning, ikke løsning.. syns det var en god nyhet, fordi han kan hjelpe meg m det.. Jeg hadde samme symptomene som løsning så greit å få sjekka det hos noen som kan dette.

Klemz

Dere som er sykmeldte pga bekkenplager, var det vrient å få sykmeldingen ?

Jeg hadde BL med gangbesvær og krykker siden uke 28 forrige svangerskap og har nå begynt å få vondt i rompa/symfysen allerede - vet jo at de verste plagene vil kunne utsettes litt hvis jeg begynner tidlig med terapi og tar det med ro - men siden plagene enda er absolutt til å hodle ut og ganske diffuse - så føles det litt ekkelt å be om delvis sykmelding allerede .

Samtidig er jo ingen tjent med at jeg får kjempevondt og blir delvis invalid på slutten...

Jeg er i uke 18 og har også fått bekkenløsning. Jeg fikk henvisning av legen til fysioterapi.

Jeg har også vondt for å gå,noen dager er verre enn andre.Har mye vondt i rygg som gjør det vanskelig å få sove og snu meg i sengen. Det som har hjulpet meg litt er å legge et puterekk av silke(sånnt glatt ett) under rumpe og rygg når jeg skal sove.Da sklir jeg bare fra side til side uten å måtte løfte på rumpa eller anstrenge ryggen.

God bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...