Gå til innhold

Er det greit å gi flaske liggende i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man altid ta opp babyen for å gi mat eller er det greit å gi flaske mens h*n ligger i vogna. f. eks. hvis det ikke er noe krakk eller noe i nærheten eller inne i en butikk? hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du passer på tror jeg ikke det skal være noe gale i det,..

Skrevet

Jeg har gjort det ofte når det ikke er noe å sitte på i nærheten. Det går kjempefint! :o)

Skrevet

Ser fryktelig ubehaglig ut, men så lenge ungen er fornøyde så får man bare gjøre som man selv føler for:)

Skrevet

Nei du skal aldri gjøre det har jeg lest i en del bøker...fordi når de ligger og drikker kan de svelge feil og få væsken ned i lungene.

Skrevet

Jeg gjør ikke dette selv, men så innlegget tl Ella. Trodde ikke babyer kunne sette sånn fast i halsen at det var farlig. Mener å ha lest at de har et slags lokk i halsen når de er så små, som skal forhindre at det kan være farlig. Eller er jeg helt i øra nå?? De ligge jo flatt på ryggen og gulper, men det blir kanskje annerledes?

Skrevet

De kan nok få melka ned på lungene ja, så ta de opp!

Skrevet

De ligger jo å spiser når de ammer, så hvordan kan det være farlig??

Skrevet

Gutten min får ei stor flaske mme i senga hver morgen til frokost. Da ligger han og spiser, og jeg kan ikke fatte hva som skal være så ille med det. Gutten min har fått flaske om morgenen i senga hver dag i 5 mnd nå.

Skrevet

det går helt fint det,,, gjorde det hele veien m nr en..

Og de ligger jo og spiser npr de amer i senga og,,,

ingen problem..............

Skrevet

Det går da helt fint. Er jo ikke akkurat slik at de ligger der med flaska alene, man er jo til stede! Og svelge i vrangen kan de gjøre om de ligger eller sitter.

Skrevet

Gutten min har fått flaske siden fødselen og stort sett alltid ligget, babyer har ikke noe vanskeligheter med å drikke liggende.

Kan ikke tenke meg at det er farlig.

Skrevet

Når jenta mi får flaske når vi er ute å turer(ammer ikke offentlig) så lar jeg henne ligge i vogna å spise selv. Jeg får ikke holde flaska engang, den skal hun abselutt holde selv. Mye bedre at hun ligger\sitter der å spiser i fred og ro..spess vis vi er på et sted som er litt bråkete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...