Snusmumriken* Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Min 3 ultralyd dette svangerskapet....det er så deilig å bli fulgt så godt opp I dag var den lille spiren min blitt hele 11 mm STOR...hihi Den hadde vokst fra 5 til 11 mm på den siste uken. I dag er jeg verdens lykkeligste...og har en god følelse på at dette kan gå bra Var ikke like sikker i dag morges!! Derfor er det så deilig å få en ultralyd hver uke...så slipper jeg å gå rundt å gruble og engste meg!! Gleder meg allerede til neste onsdag...for da får jeg se spiren min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr3 på vei =) Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 heldigris =) jeg får bare en ultralyd jeg og den er i uke 18 . vil jeg ha flere koster det skjorta! men det er i vestfold da , har hørt at det er flere leger i oslo som har ultralyd, her må vi reise til sykehuset veit du , sikkert derfor vi bare får en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er ikke vanlig med ordinær ultralyd før i ca uke 18 her i Bergen heller. Jeg får bare litt ekstra oppfølging dette svangerskapet. Har mistet 2 ganger tidligere nemlig...SA og MA. Og denne gangen hadde jeg litt blod i livmoren...! Men i dag så ting litt bedre ut på UL...det aller meste av blodet var borte....bare litt igjen Så håper alt går bra denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå