Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært hos lege og sykehuset i dag. lille gutten i magen var ikke så liten lenger,veide ca 2730. alt var fint inni magen. jordmor regnet med at jeg gikk tida ut, så da har jeg 4uker igjen. (6uker hvis jeg går to uker over tida,noe jeg ikke har lyst til..)

de sjekket ikke livmorhalsen min eller noe sånt. det var ikke nødvendig sa de pga det var så kort tid igjen til termin....

så nå er det bare å vente på at ting skal sette i gang.

klemz

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

¨Så kjekt at alt står bra til med deg og gutten din :o) Flott at han legger på seg. Blir spennende å se om du går tiden ut eller ikke.... Jeg har på følesen av at jeg går til termin denne gang, har 6 uker igjen til termin nå :o) Åj....det er jammen ikke lenge....hehe

Jeg har ikke vært på kontroll i det siste, og skal ikke heller (bare til lege og jordmor da).

Hvordan ligger du ann på det skjemaet der de måler magen hos lege/jordmor? Jeg ligger akuratt på streken, så det er nok et bra tegn (selv om jeg gjorde det da babyen ble målt til -22% vekstavvik på UL også.....merkelig).

Ellers står alt bra til her ;) Er formen din bra?

Klem

Skrevet

jeg ligger litt over streken på det skjemaet,er innenfor normalen,men over gjennomsnittet.vært sånn hele tida..

formen er vel grei. begynt å slite med bekkenet den siste uken. mye vonde kynnere og menssmerter. men det hører vel med...

føler meg egentlig veldig tung om dagen. ehh...har lagt på meg 18kilo allerede. men ser ikke "kjukk" ut...

Gjest -lilly-
Skrevet

Det hører med å legge på seg nå når vi er gravide. Og heldigvis så forsvinner kiloene etter fødselen (som regel.....). Får trøste oss med det :)

Ja nå er vel kroppen din i full gang med å gjøre seg klar til fødselen, med kynnere og menssmerter osv. Det må vi nesten regne med. Føler du deg klar? Eller er det mye som enda ikke er i boks....?

Jeg tror jeg snart må begynne å finne frem og vaske klær og utstyr til babyen...kommer ikke på at det BARE er 6 uker igjen.....

Men det blir jo kjempe kjekt å få en liten til i hus, selv om jeg føler dette svangerskapet har gått litt for fort.....hehe

Nå er det vel snart leggetid:) God natt !!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...