Gå til innhold

er sykmeldt men trenger råd allikevel.....

Anbefalte innlegg

er i uke 20 nå. har vært sykmeldt i 14 dager,men det blir lengre da jeg ikke har kommet inn til fysiotreapaut enda. det jeg lurer på er om BL blir bedre med hjelp, eller at hjelpen kun holder ting i sjakk slik at det ikke blir verre enn det er nå. lurer egentlig på om jeg kommer meg på jobb igjen, eller om jeg blir værende hjemme til treminen.

håper noen har tips

Fortsetter under...

Bekkenløsningen blir sjelden bedre. Fysikalsk behandling kan holde den i sjakk, men ikke fjerne den. Jeg anbefaler deg å ikke jobbe i svangerskapet hvis du først har fått bl.

Dess mer du belaster bekkenet ditt, jo verre blir bl. Og tro meg, sofatilværelsen er ikke akkurat noe å skryte av. Dagene blir lange når det er så ille at du ikke orker å ha på TV eller radio/musikk for at du har så jæ... vondt.

Ta BL på alvor nå, før det er for sent.

Hilsen "klok av skade"

De færreste blir dessverre så mye bedre når de først har fått bekkenløsning. Men det å ta det med ro og ikke jobbe, kan hjelpe til at det ikke blir noe særlig verre. Jeg vil råde deg til å fortsette med å være sykemeldt, selv om det kan være kjedelig. Det er bedre det, enn å bruke lang tid i etterkant på å bli bra igjen. Selv ble jeg sykemeldt de siste månedene, og det hjalp på formen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...