Gå til innhold

Hvor fort glemmer de puppen??! 1 år....

Anbefalte innlegg

Jeg vet at når er slutter å amme små barn så glemmer de at puppen eksisterer etter få uker..

Men etterhvert som de blir større, hvor fort glemmer de puppen og det at de har blitt ammet?

Eks. niesen min på 2,5 år ble ammet til hun var 11 mnd., og nåe jeg ammer min datter nå så sier hun æsj.. Jeg sier at sånn melk har hun også fått og hun bare fniser, sier æsj og nekter blindt for det!

Jeg har som hensikt å amme litt lengre, forhåpentligvis til hun er 1,5 år. Hvor lang tid går det før de glemmer hele puppen?

Jeg har nemlig ikke lyst til å ende opp som ei venninne av meg, hun ammet minstemann til han var 2,5 år, nå springer han rundt å maser på alle damer med store pupper om han kan drikke morsmelk!!

Kjære tid...!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5425526-hvor-fort-glemmer-de-puppen-1-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaia sluttet i overigår (15mnd) og hun grafser ikke etter meg, nei. En melkeflaske i armkroken er forbausende greit... Har sett videoklipp av et større barn som prøvde å koble seg på en statue, da, det var litt vittig. Veldig godt sugetak...

Det viktigste er vel å begrense ammingen til bare ett sted i heimen, evt bare dere to (ikke ute) når de begynner å bli store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...