gutt og jente Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Stellevesken jeg bestilte derifra ble sendt fra de for 12 dager siden. Hvor blir den av? Er så spent på å se den, men er redd den er kommet vekk i posten eller no. Og viss den ender opp i tollen, får jeg beskjed med en gang da?
1078tone Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hei! Min stelleveske tok ikke mer enn en uke fra jeg bestilte den og til jeg fikk hentelapp fra Posten. Jeg fikk mail av dem da de hadde sendt den og oppfølgingsmail dagen etter jeg hadde fått pakken. De sender pakken som gave og derfor må du ikke fortolle. Jeg ville sendt dem en mail og etterlyst den. De er veldig flinke på service, så de ordner garantert opp. Lykke til
Trillian Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Det tok tre uker for min del fra jeg bestilte til jeg fikk vesken. Til tross for at den var merket som gave, ,med verdi på 27 dollar, og derfor skulle vært sluppet igjennom tollen, ble den stanset. Måtte betale 125 kroner i toll/moms + 85 kroner til posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå