Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 I går måtte jeg avbryte svømming, da var smertene på høyre side og jeg hadde vondt både i ryggen og "under på magen" i disse livmorbåndene eller hva det er som ligger der. Det er akkurat som kraftig hold som avbryter en treninsøkt, bare MYE verre!!! Jeg trodde det kom mest når jeg var i aktivitet, men i dag gjør det vondt i venstre siden og jeg sitter jo bare her på rumpa... HVa pokker er det? Jeg har hatt det slik av og på hele svangerskapet egentlig, og trodde det var bare i begynnelsen det strakk seg som verst...
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Er du nærme termin? Jm forklarte meg at det var barnet som nå begynner å få liten plass, derfor blir presset i bekkenet større. Derav disse smertene igjen ;-)
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Det er trangt inni der, det er ikke vanskelig å kjenne. Og alle mål av den nye verdensborgeren er større enn min førstefødte -Som var 4 kg da han ble født. Jeg har termin 2 august... Puuuhhhh.... Jeg føler jeg skal sprekke snart, og det kjennes ekstra ille enkelte ganger, så er det akkurat som det går over litt når han snur på seg. Så, kanskje det var en god forklaring du kom med der... Jeg hadde ikke SÅ vondt forrige svangerskap!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå