Gå til innhold

magebilde etter fødselen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg ser vel omtrent sånn ut jeg også :-(

Men du så flott ut med stor mage!!! Nydelige bilder av hele familier!

Litt synd at mageskinnet bare blir slapt etterpå. Jeg skal prøve å slanke meg nå, og søke om bukplastikk om et år. Jeg regner med at jeg aldri får slanket bort den ekstra huden.

Regner med at jeg får den folden jeg også, men den kan vel skjules enkelt med klær?

Hvordan syns det på deg når du har klær på?

Du skriver at du vil operere puppene i samme slengen.. Har dem forandret seg mye etter graviditeten?

Er så nysgjerrig på hvordan jeg kommer til å ende opp tilslutt, og når det gjelder det kroppslige syns jeg du var ganske så lik meg :o)

Så søte unger du har da :) For ikke å snakke om nykomlingen :) Det er rart at magen blir helt normal igjen på noen, men ikke på alle. Da vet jeg at jeg ikke blir den eneste med slapp hud på magen etter fødselen. Men det blir nok en stund til for jeg er enda ikke gravid.... ;(

Lykke til ihvertfall ;)

Hei.

Takk for billederne... det er så deilig når noen viser veien for oss andre.

lurer på hvordan jeg kommer til at se ut? du havde jo en utrolig flott mage på de andre billederne.

Kan du hjelpe med nogle Tyrkia tips?

Regner ikke med at vi trenger og ta bleier osv. med derned!! er der et bestemt merke der er bra? er der andet du tar med hjemmefra? specielle merker du anbefaler dernede?

Nu er der vel ikke lenge til dere reiser nedover igjen?

Lykke til

Annonse

Jupp, blir vel sånn min også. Ble faktisk ikke sånn etter første fødsel, men merker at "den henger" litt mer i svangerskap nr.2. Jaja, godt vi har mannfolk som elsker oss på tross av, og ikke på grunn av =)

Heisann. Først ang puppene mine. De har forandret seg ja. Har nå født to barn og hadde str 80 D før barna, har nå 85 F, Og de er nok heller ikke så faste som de en gang var. Vil ha en brystreduksjon, men vil ikke ha små pupper, blir helt feil siden de alltid har vært store. Håper å ende på en full C eller liten D. Men gidder ikke å gjøre noe før jeg har slanka meg...

Bleier i tyrkia, jo de har faktisk pampers.Også har de en type der pakka ser ut som pampers, husker ikke hva de heter, med de er også bra. Prima tror jeg de heter.

Også har de NAN, om du bruker morsmelkerstatning, men flaskene er ikke så gode, så de ville jeg tatt med hjemmefra. Solkrem ville jeg også tatt med, evt kjøpt på enten migros eller tansas, ikke på en av småbutikkene for der tror jeg det er samme kremen i både 4 og 24 faktor flaskene..

Vi reiser ca 20. juli etter at tassen har fått alle vaksinene sine, gleder meg =)

Hvor i Tyrkia skal du henne da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...