Ildfluå Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Det er så mye snakk om åpning og modning av livmorhalsen her for tiden. Skal til JM på fredag, hun som jeg pleier å gå til kontroll hos. Tidligere kontroller har det aldri vært nevnt, men nå nærmer det seg veldig termin. Ber dere JM sjekke? Tilbyr noen å sjekke? Hva er vanlig? Eller der det jordmødrene på føden bare som sjekker dette?
Lindamor og Oliver Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Nei,d er vel ikke vanlig. Men jeg vet ikke sikkert..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hei, i mitt forrige svangerskap ba jeg jordmoren sjekke. Da var det bare 3 dager til termin. Hun sjekket og fant litt åpning og at det var modent. Da strippet hun meg (tøyde mormunnen) - det gjorde litt vondt. Etter dette hadde jeg 2 cm åpning. og 4 dager etter var babyen født. Jeg skal til jordmor igjen i morgen og da skal jeg be henne gjøre det samme. (har 6 dager til termin da). Vet at jeg er moden og har bittelitt moden da jeg fikk det konstatert av en annen jordmor i forrige uke. Det blir spennende! Kanskje det blir baby rett over helgen??? Lykke til! 39+2 i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå