Gå til innhold

Gravide-string setter seg OGSÅ fast i arselet! Så det så!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av undertøysproblematikk! Vanlige truser strammer på magen. Ubehagelig - og det ser ikke særlig bra ut heller. Stringtruser kryper oppover magen - og dermed innover i r%&¤vva også. Hipster- og boksertruser smetter under magen - dermed ser jeg ut som jeg har bilring og ikke gravid-mage. Gravide-string har samme tendensen som vanlig - jeg slipper riktignok strek og stramming på magen siden den går OVER magen, men bak så graver den seg godt inn i sprekka. Jeg ser jo ut som jeg har en seks-sju skruer løs som går og graver halve klesdrakten min ut av bakenden hele dagen............

Hva skal jeg gjøre?!?!?! Er det rart man får hemmorider?!? æææææ!!!!

Fortsetter under...

Du kan jo gå uten truse, he he ;-)

Jeg sverger til vanlige truser i stor str. De deler ikke rumpeballene i to (må kjøpe store som dekker hele stumpen) og strammer ikke på magen (uke 23+4). Eller bare dytter trusekanten nedenfor magen. Stringtruse er grusomt, særlig nå som jeg er lettere disponert for underlivssopp.

Annonse

Jeg får alltid hipstere og vanlige truser 'langt oppi' også, så derfor velger jeg string som det minst plagsomme av to onder. Da blir det ihvertfall ikke så store mengder tekstil som kryper opp. Kjøper de som er 'low cut' i store størrelser, så jeg kan ha dem under hoftekanten, og da kryper de ikke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...