Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA for litt over 1mnd siden, og det var kjempe trist. Jeg har veldig lyst på et barn til, men føler at kanskje jeg begynner å bli litt usikker... Vet ikke om det frykten for å miste igjen, eller om det er noe annet... Er det noen som kan spå meg å se om det er noe som vil skje i nærmeste fremtid på en eller annen måte i livet mitt?

Jeg er født 06.06.74

Tusen takk til den som tar seg tid til å spå meg om fremtiden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5424288-noen-som-kan-sp%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

trist og høre dette her... jeg får opp at du føler deg usikker fordi du er ikke bare redd for og miste igjen.. sannheten er at du er livredd for og miste igjen... ta det litt me ro en stund og prøv og ikke tenke så mye på det (vet det er lettere sagt en gjort)... så skal du se at spira sitter i løpet av sensommern :-)

stor klem

Det høres jo lovende ut... Har så veldig lyst på et barn til, men det var så forferdelig å miste... Men tiden leger alle sår heter det jo, så det vil vel bli andre tanker i hodet mitt etterhvert... Kan du se noe annet i fremtiden min som jeg bør vite... Mann, hus&hjem, barn, økonomi???

får opp at du og mannen din har et godt forhold.. og dere kommertil og holde sammen... men føler dere har diskutert litt i det siste... ser 3 barn på dere... økonomien vil bli bedre ettervært, dere klarer dere nå, men økonomien blir bedre...

Annonse

Det høres jo veldig bra ut. Nå ble jeg glad:-) Jeg har fra før 2herlige gutter, så en liten jente om 1års tid ville jo vært koselig. Og få være sammen med min kjære i all evighet er ikke noe jeg heller vil. Så tusen takk for svar, så håper jeg bare at din spådom blir riktig!

Ønsker deg alt godt, og igjen tusen takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...