lårakraft Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Er det flere som har kraftig mensmurring etter de har vært på do? Lurer på hvorfor.... Det er skikkelig slitsomt på natta..................
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 jeg har mensmurringer flere ganger om dagen. ikke spesielt etter dobesøk. ikke tenkt over det i grunn når jegg får det..
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Det var rart du spurte om, for det har jeg også hatt de siste dagene. Veldig vondt etter dobesøk uansett hva jeg har gjort på do. Da kommer masse vonde kynnere. Mange ganger er det så vondt at jeg tenker "oy dette må være begynnelsen - så kan det gå over igjen. Merkelig. Har også masse press i bekkenet og mot blæra. To uker til min termin, sånn ca.
langevipper Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har også at det slikt i flere uker nå, men har også avogtil trodd at det kunne være urinveisinfeksjon. Og det har jeg visst fått også. Har akkurat begynt på den 4 kuren i løpet av dette svangerskapet:-) Jeg hadde ingen andre symptomer enn skikkelig vond mensmurring etter do besøk, men urinen min var jo fin forgje uke da...så det er nok ikke alltid en sammenligning der. Men kanskje noe å tenke på. Hadde det også slikt i begynnelsen av graviditeten og da ble det påvist blærekatarr. Har forresten termin på fredag:-)
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Men hvordan får man påvist det da? De sjekket urinen min i går, og da var den visst helt fin og påviste ingen ting. Kan de ha oversett det? Håper ikke det er UVI, har hatt det før og det er veldig ubehagelig ;-)
langevipper Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Da er det nok bare modning på gang hos deg da.... heldigvis for deg, urinveisinfeksjon er noe dritt:-) Jeg hadde håpt at det bare var modning hos meg også, men legen var sikker på at jeg hadde fått enda en infeksjon. Det rare med meg var at jeg hadde ingen symptomer på urinveisinfeksjon...gikk på do som vanlig (ikke ofte og lite som er vanlig med infeksjon)
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har ofte hatt skikkelig vondt på "slutten" når jeg tisser og litt etterpå.. Ganske plagsomt! Var på kontroll i går, og urin var fin. Hodet var heller ikke festet, så det kan umulig være modning?? Har 3 uker og 2 dager til termin..
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Tror det kan være modning ja. Eller det kan bare være masrier. Om masriene fører til modning, vet man ikke før de sjekker deg på sykehuset. Man kan faktisk gå slik i rundt en mnd, uten at det fører til noe vettdugt. Derav navnet masrier ;-)
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Oooh, er ikke helt inne i alt ennå skjønner jeg.. Men jeg har ikke merket vanlige kynnere, og ikke vondt ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå