Gå til innhold

Hei attpaklatt!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg!!

jada,jeg er nå her.formen er ikke å nevne en gang...den er elendig.føler meg litt bedre i dag da

turen til jm ble litt skummel...hehe.hadde lagt på meg to kg,og det er jeg glad for.men jeg hadde kun vokst en cm,så nå ligger jeg nok en gang under grønnstripa.har hadd fryktelig mye vondt med lite søvn og kynnere i fleng.så jm fremskynda timen på sykehus fra juli til nå fredag.har hadd veldig lite liv også,men jeg kjente litt liv sent i går kveld,så det er vel bra.er temmlig nervøs nå ja,hehe.

i tillegg er magen blitt mindre...vræhl..

mistenker lekasje jeg da,men det får jeg vite fredag.er så merkelig at han er så rolig.jeg var virkelig redd i går,men da det endelig ble et livstegn ble det bedre.ikke sikkert jeg får hjem fredag,men da får jeg henta laptopen dit.akter ikke ligge der uten,hehe.er dønn kjedelig det,vet av erfaring....

har så smått forberedt meg på at det kan bli for tidlig nå,men jeg tar ikke sorgene på forskudd da.jeg skal gjøre alt for at han får ligge lengst mulig i magen.

men det er tungt å være så bekymra.for det er jeg nå.

i dag har jeg vært en tur ute.godt å komme seg litt ut.men jeg tåler jaggu ikke store turen nei.nå sitter jeg å koser meg med tvillingene.di er ferdige på skolen i dag,så nå er det ferie.

hvordan går det med deg da?koser du deg på ferien da? er du plaget med kynnerne?

har tenkt på deg ser du =0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5424116-hei-attpaklatt/#findComment-5426544
Del på andre sider

Uff, uff kjaere deg! Det hörtes slitsomt ut!! Hva skal dem sjekke pa sykehuset egentlig?? Hvor lenge har du kjent lite liv?

Det er nok godt at du kommer pa sykehuset og far ordentlig oppfölging! Det er jo grusomt a ga rundt uten a vite hva som skjer...

Stakkar deg, du ma vaere sliten! Men det skal nok ga bra skal du se! Er jo mye de far gjort for a holde han lille i magen din!!:) Og om han sa kommer tidligere sa kommer ogsa det til a ga bra!

Hvor stor var du pa mandag da? Da ma du absolut holde meg oppdatert!!

Jag har det sann passe.. Mye vondt i ryggen nar jeg sitter, og det er jo det en gjör mest i löpet av dagen..;) Har ogsa en del kynnere men föler ikke at det har blitt noe vaerre... I morra dra jeg hjem igjen da! Da er ferien min over:( Litt trist men alltid godt a komme hjem og...:)

Skal tenke masse pa deg og haper at alt ser bra ut pa fredag!!

Da haper jeg at jeg hörer fra deg snart, men bare gode nyheter!;);)

Du far pröve a slappe av og ikke bekymre deg for mye! Han lille har det nok helt utmerket i mammas mage!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5424116-hei-attpaklatt/#findComment-5427214
Del på andre sider

har vært sliten ja.i går va jeg helt på felgen,hehe.men fikk sove i natt.var helt utkjørt etter lengre tid uten serlig søvn.di skal sjekke vekta,og om fødseln er i gang.åpna seg jo sist uten rier,så det kan skje igjen.jm likte vel ikke at jeg så så herja ut,og at jeg hadde så mye vondt.fs måle var kun 21 nå...skulle vel være mye mer.har vært lite liv siden søndag kveld her.jeg har gjort alt,men ikke fått respons.kun små dult.kjente litt mer sent i går,og i dag var det et spark.ble så glad da ja...

men ennå er det for lite.da jeg oppdaga at jeg "lekker" begynte jeg å tenke på lekasje.blir jo roligere da,men jeg er ikke sikker.har aldri før hadd di plagene,så jeg får vel høre på fredag.jeg tenker også slik at skulle han komme nå,så er legene flinke.men jeg håper jeg får hjem igjen,og kan kose meg med magen litt lenger.var jo akkurat begynt å tro at dette kunne gå bra,og glede meg...har til og med handla inn klær,hehe.

godt at du har det bra.men du må prøve å ligge litt hvis du har vondt.slapper mere av da.merker her at kynnerne er snille i dag.jeg håper det fortsetter slik.blir vel godt å komme hjem ja.men ferier er jo som regel over før di har begynt,hihi

hører du ikke fra meg fredag,så er jeg vel ikke kommet hjem.da blir det feiring av bryllupsdag på sykehuset lørdag.men jeg håper jeg får hjem å feire santhans med ungene.men uansett skal jeg la deg få høre hva som skjer,når jeg får min kjære pc i levert =0)

fikk noen komentarer i dag om at magen min var så liten,og langt ned!!

jeg som trodde den var så stor nå..argh,noe er det hele tiden..

men den er mindre.merka det godt siste dagene.kanj jo hende han har snudd seg.jm klarte ikke si det sikkert.så jeg tar alt som det kommer nå.er i gode hender.får virkelig oppfølging den her gangen ja.

god tur hjem da,så skal jeg vræææle ut når jeg vet mer.håper det bllir fredag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5424116-hei-attpaklatt/#findComment-5427541
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...