Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

kom hjem fra legen nå. De tok en haug med blodprøver, og jeg må tilbake om en uke. Tok en grav.test også, men den brukte så lang tid på å slå ut, så skal ta en ny neste gang jeg kommer. De tolket den til slutt som negativ, så da er det bare å håpe på at de finner ut noe på de blodprøvene. Eller at testen blir pos om en uke... I mellomtiden skal jeg ha masse sex når mannen kommer hjem igjen, og krysser fingrene for at el snart inntreffer. For jeg har bestemt meg for at jeg skal bli gravid igjen nå!:)

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5424045-pelle-kanin-og-p%C3%B8lsa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det hørtes vel ikke bare negativt ut, vel? HVis den brukte lang tid på å slå ut,var det kanskje noe der? Men det er jo bra da, at du skal tilbake om en uke, da bør det jo i så fall slå ut.

Her går alt bra bra. JEg må innom og kikke på den positive testen et par ganger hver dag, bare for å vite at jeg faktisk er gravid. Det har ikke helt gått opp for meg, men så noen øyeblikk er det det mest naturlige i verden at jeg er gravid igjen. Rart det der.

Bortsett fra det suget i magen jeg fikk forrige gang, var det enda bedre å se positiv test denne gangen, og jeg er enda mer glad for å være gravid nå, men det er vel fordi jeg vet hva som venter på den "andre siden"..

Jeg har ikke fått noen flere symptomer (Fra i går, merkelig...) Så bortsett fra stikkingen i livmoren, er det labert. Men er veldig mye sulten hele tiden, det var jeg forrige gang også.

Neida, foreløpig er det ikke bare negativt. Glad jeg skal tilbake neste uke i alle fall. Så krysser jeg fingrene for at det ikke er noe alvorlig galt de finner på blodprøvene. Fikk noen piller mot halsbrannen også:)

Mannen ringte i sted og ble så skuffet da jeg sa at testen var negativ, han venter like spent som meg hver mnd.. Så jeg ba han kjappe seg hjem i morgen sånn at vi kan utnytte tiden max;) tilfelle neste test også blir neg..

Husker jeg måtte titte et par ganger om dagen sist jeg også, følte meg liksom bare trøtt og sliten-og sulten. Kanskje like greit å slippe kvalmen, og de ømme puppene-for det hadde jeg heller ikke. Så bra at du gleder deg så mye da! Håper jeg kommer etter deg inn på 1trim lynkjapt:) Helst i går;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...