Victorials Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 I dag skulle jeg da på UL, og fikk beskjed om å komme inn etter hvert... Vi snakket litt sammen, og skulle til slutt ta UL undersøkelsen.... Jeg la meg ned og var kjempe nærvøs, og legen begynte å lete... Både hun og sykesøsteren fikk et kjent fjes (samme som de andre legene når de ikke fant noe hjerteaktivitet) så jeg var sikker på at det hadde gått galt, og hadde mitt eget lille "deja vu" der jeg lå... Til slutt sa hun... "Der ser vi et lite hjerte ja, jeg hadde litt problemer med å finne livmoren din!" De så hjertet!!!! Jeg fikk se det jeg å, et bittelite hjerte som slo som bare det...!! jeg begynte å gråte så glad jeg ble, og har det helt fantastisk nå!!! var sikker på at alt håp var ute... Mirakler skjer virkelig!! :') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Io det får`n si!!! Så utrolig deilig kan jeg tenke meg!!! Så utrolig bra! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fått en flott gutt!! Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Nei så kjekt da! Hvor langt er du på vei? Fikk du bilde? Itilfelle hadde det vært gøy om du kunne lagt d ut her.. =) Vell fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Så bra! Nå ble jeg glad Så fantastisk å få sett hjertet da! Kos deg videre, du kommer vel til å gå med et eneste stort glis i fjeset resten av dagen, tenker jeg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Åååååå...lille_vb, nå ble jeg glad. Har lest hvor bekymret du har vært og mye frem og tilbake... Kjente at det begynte å stikke litt i øynene, nesten tårer nå. Utrolig fantastisk... Da går nok alt bra skal du se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg er så å si et eneste stort glis nå ja.. hehe Men fikk desverre ikke bildene med meg hun måtte ha de til journalen min eller noe sånn... Men uansett, er glad bare for å ha sett det den ene gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 21. juni 2006 #7 Del Skrevet 21. juni 2006 Åååå, nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne lille_vb. Håper jeg får se et lite hjerte på fredag. Hvor langt er du på vei da? Kan tenke meg du er lettet nå. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #8 Del Skrevet 21. juni 2006 Så hærlig da:)) Godt for deg:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 21. juni 2006 #9 Del Skrevet 21. juni 2006 Så bra!!! Var veldig spennt på hvordan det gikk med deg. Leste hva du skrev i går. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 21. juni 2006 #10 Del Skrevet 21. juni 2006 Har vært innom her og sett til innleggene dine. Er kjempeglad på dine vegne vb:) Fikk så vondt av innleggene dine.. Kos deg nå og voks lille spire:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå