Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har 2-3 uker til termin, og i natt og i dag har jeg måttet på do heeele tiden! Og da mener jeg ofte altså! Og bommelom er det som det går i... Noen andre? Kan jo nesten ikke reise bort hvis jeg ikke har noen do i nærheten... kan det være tegn på at noe snart er på gang? Erfaringer?
lårakraft Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Har holdt på slik en stund, 3-4 uker, og her er det fortsatt inegn baby...... Har 3 dagre til termin nå....
kevin+oscar Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 heldiggrisser:-) her får ei gjort sånn hver 3 dag ca.... d er plagsomt d og...... skal vi stemme for en mellomting kanskje????
babymaker skal ha en jente til Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 hver 3 dag?? da er du heldig!! her går det iallefall en uke og ofte mye mer før det skjer litt.. og da mener jeg litt.. hehe morsomt problem.. not. er så stinn i magen at det er skikkelig ubehagelig! har vært sånn i 30 ukler nå..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Man sier gjerne at man får litt løsere mage rett før fødsel. Tarmene tømmer seg visst slik at babyen får lettere vei ut... Kanskje noe er på vei??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå