Gå til innhold

Murringer..


fått en flott gutt!!

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig md murringer og når har di avtatt?

Er det et tegn på at livmoren strekker seg?

Jeg har ikke kjent dette jeg.. håper den vokser forde..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt indivduellt..

Jeg hadde en del murringer og menssmerter i starten, men så gav det seg. Siden har jeg ikke hatt noe. Får av og til stikkninger i sida, men det varer kun ett par sekund så er det over. Det vokser nok for det skal du se! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veeeeldig mye murringer i den uken jeg egentlig skulle ha hatt mensen (som heldigvis IKKE KOM!!! hehe..)..Dette var i forrige uke..

men nå har det gått for d meste over... bare bittelitt sånn innimellom...

har noen stikninger innimellom en gang i blant..

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke det. Men tror ikke du skal stresse deg selv sånn opp fordi du kanskje ikke kjenner alt det som blir skrevet om her. Ser du har noen innlegg her der du spør om murringer og oppblåsthet. Svangerskap er kjempeforskjellige fra kvinne til kvinne, og det er ikke alle som får så mye som ett eneste symptom. Men de bærer friske og raske barn frem for det. :-) Ikke stress og bare nyt at du ikke er dårlig, så skal du at alt er i skjønneste orden når du kommer til kontrollene. Du er ikke så langt på vei heller, og symptomene kan enda komme. Jeg ble ikke kvalm før i uke 6, men det gav seg nå etter bare to uker. Så det er veldig forskjellig. Jeg har aldri opplevd stikkninger når jeg er på do, men jeg har en tendens til å bli "sår" i blæren. Det føles som jeg ikke får tømt den skikkelig og føler det er "vondt". Akkurat som om en går på do når en har holdt seg veldig lenge, og blæren er helt presset :-)

 

Ta det med ro, og nyt graviditeten din. Skjønner du er engstelig innimellom det er jeg og, sikkert alle andre her og. Men frem til noe "er galt", så tenk positivt og tenk på at alt går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...