Gå til innhold

Blir irritert når folk putter fingeren i munnen på babisen min!!!

Anbefalte innlegg

Hva tenker folk på, når de stapper en møkkete finger i munnen på babyen til andre? Pappa gjorde det her om dagen,- og han var ikke ren på henda. Gutten min er 2 mnd.

Blir irritert, jeg!

Flere som opplever det?

Fortsetter under...

Jeg har sagt KLART ifra hva jeg mener om det!

Jeg klikka da sambo gjorde det en dag uten at han hadde vaska seg først, de skal ikke sutte på andres fingre, ikke mammans heller!

Det er mye bakterier der, tenk om de ikke har vasket seg etter dobesøk?

æsj

Hva skal folk inn i munnen på små barn og gjøre i det hele tatt da??

Neste gang tar du å graver deg i rompa og går bort til gubben og stapper fingeren din i munnen hans, avslutt med å spørre hva han synes om det? hehe satt litt på spissen da..=)

Annonse

er så mye rare folk altså! Jeg møtte ei jeg kjenner litt - hun hadde med seg ei venninine. Det er jo bare koseli at de bøyer seg ned å kikker da....., men så våknet lille baby - og var så blid å fornøyd - noen kikket på ham og det elsker han. Men så spør hun dama jeg aldri har sett før om han ikke skal ha smokken sin ( den ligger ved siden av ham i vogna...) - nei, sier jeg han trenger ikke den når han ikke suterer eller noe , men hun forsetter med sitt - han må da fåå smokken sin , ja han måå ha den, og stapper den inn i munnen på han. Utrolig at det går an. Nei han trenger den ikke sa jeg og tok den ut igjen.... kan ikke folk la være da - men det drive putte sine møkkete fingre i munnen deres skjønner jeg heller ikke - og hvorfor skal noen og suge på fingre og tærne til babyen?????!!!????

Ja, mye rare folk!

Kan ikke folk holde seg til sitt. Hvis de synes det er deilig å suge på fingre og tær, kan de vel gjøre det selv- ikke tvinge babyen til å gjøre det!

Kjenner jeg blir litt ilter her jeg sitter :)

(HI)

Hva er det for ei greie? Jeg hadde blitt arg, men så har jeg jo et lite snev av bakterie skrekk da. Nei, gi beskjed, de små skal ikke ha sånne basselusker i munnen. Urgh og æsj, hadde blitt kvalm hadde noen putta fingrene i min munn og jeg, vet aldri hvor de har vært før;)

Annonse

Har ikke opplevd at folk uoppfordret har stukket fingre inn i munnen på min bebis...det ville jeg nok ikke likt...men hun tar tak i fingrene og kjører dem inn i munnen selv hun. Hvis hun ikke får sutte der tar hun gjerne en overarm eller en hals:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...