Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Vi har tenkt å ta med jr. til fotograf. Har hørt det er mange fotografer som gjør jobben billig/gratis hvis man tar bildene før babyen er 6 mnd gammel. Noen som vet hvilke fotografer dette gjelder? Flott om de gjør jobben billig, uten "forpliktelser", da vi allerede har planer for 1-års-fotograferingen og derfor ikke kan "komme tilbake for fotografering før babyen er 20 mnd" o.l.

Fint om noen også kan dele erfaringer fra disse fotografene. Tar de seg god tid og får frem "blinkskuddet", eller er det veldig "samlebånd"??

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi var til fotograf med jenta vår på Grorud-senteret. Veldig førnøgd!!

Vi betalte kr 195,- pr oppstilling, dvs 195,- for bilder på magen og 195,- for bilder på ryggen... Hun tok mange bilder, og vi fikk bildene på en cd til kr 50. Og så fikk vi et bilde i 14x18 for hver oppstilling... Skjønte du..? :o) Litt dårlig til å forklare...

Men dette er altså det som heter "Mitt første portrett".

Hun var veldig flink og tok seg god tid, og var veldig barnevennlig:)

Kan anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

Hørtes veldig bra ut! Så du fikk alle bildene hun tok både på cd og fremkalt?

Tenker på å gjøre det samme!

Skrevet

Ja, det høres bra ut. Takk for svar.

Flere som har noen å anbefale??

Skrevet

På Lilletorget 1 i oslo er det noe som heter Studio Fazett. der er det gratis å ta babyfotografering før 7 mnd, ingen kjøpeplikt. 13x18 koster 195 tror jeg. Vi skal dit på fredag så jeg kan ikke komme med noen anbefalelse enda, men de bildene som hang der var veldig fine. Hun viste oss også ei ramme med 3 bilder hvor hu hadde tatt utsnitt i ei barnetå, fingre og ansiktet, det var kjempe herlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...