Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Har lest her inne om hvordan en kan kjenne etter om en er moden selv. Så det gjorde jeg og da kjente jeg godt livmortappen. Den var vel mest som en nesetipp tenker jeg. KJentes ikke ut som noen åpning i den heller, bare en liten sprekk liksom. Har ti dager igjen til termin. Lure på om at siden jeg er så lite moden nå må belage meg på å gå en stund enda eller om at det kan være en sjanse for å føde før tida forde.
Rokkering Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Kan ikke svare, me stiller et spørsmål i håp om svar. Hvor her inne har du lest hvordan du kan kjenne det?? Er fire dager over termin, og kunne godt tenke meg å kjenne etter.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har hørt at man ikke skal sjekke modning selv. Dette pga infeksjonsfare
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Tror det bare dukket opp i et innlegg om modning, men husker ikke. Du skal ivertfall sette deg på huk. Så skal du stikke fingeren opp i sjeden(Husk å ha rene hender) Helt oppi der kan en kjenne en tapp som liksom stikker ned. Og dette skal da være livmortappen. Føles den som en nesetipp er en ikke moden. Kjennes den ut som lepper enr en moden. Det er ikke alltid du kjenner den og når en er moden trekker og livmortappen seg oppover og er vanskeligere å finne. Jeg har kjent etter for ikke å "finne" den Har prøvd senere og da var den der. Vet ikke om den beveger seg litt je, men sånn var det ivertfall. Tror ikke det er så lurt å holde på å kjenne etter hele tiden, men når en først har funnet ut av det er det vanskelig å la vær og. En er jo nysgjerrig. Det er ivertfall viktig med renslighetpga. infeksjoner. Uansett, lykke til med fødselen,.Håpe det skjer noe for deg snart.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 trodde dette var en jobb for leger el jordmødre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå