Gå til innhold

Ang hårstriping


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste igår i et blad jeg hadde kjøpt at hårbleking og striping ikke anbefaltes under svangerskap...

men farging som var "miljøvennlig for fosteret" (noe som frisører etc har...) var ok...

 

bleker selv håret, men nå som jeg er gravid vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....

 

*ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei....

 

Jeg er frisør, å det at du ikke kan stripe håret i svangerskapet er bare tull, jeg vil jo påstå at om det skulle være noe som var uheldig, så måtte det jo være farge heller, for det smører vi jo ned i hodebunnen, striper legger vi ikke helt ned i hodebunnen...

 

Men jeg mener at ingeting av dette er farlig, åssen skulle jeg da kunne jobbe gjennom hele svangersakpet????????

 

Så kjør på jenter, farg, strip, å klipp så masse dere vil:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at resultatet av blekingen eller farvingen kan ved noen tilfeller bli dårligere når du er gravid, alldrig hørt at det er farlig for fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vel kanskje bli litt anderledes, men jeg har aldri opplevd det selv, har jobbet i noen år nå....

 

Men hehe... det var da veldig så likt nick vi hadde da.....:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er også frisør og det foreligger ikke noe dok. på at det er skadelig for fosteret, vi frisører jobber jo frem til ryggen går vi:) Det eneste som kan gå litt skeis når man er gravid er permanenter.. Og om man har hairextention kan dette falle noe fortere av:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) jeg bleker håret.. gjort det i maaaaaaaange år... og når jeg var gravid sist så gjorde jeg det fordet altså... ikke noe galt med sønnen min...:) Men... jeg kunne ikke sitte med det så lenge som jeg pleide når jeg ikke var gravid... det ble nemlig litt sånn rosa farge på håret hvis jeg satt får lenge...hhihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...