Gå til innhold

Hele hjul systemet på carena easyen var feil, så fikk ny med en gang!!!! (spring tilbake til butikken hvis du synes noe på vogna virker rart)

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny carena easy på mandagen. Vel hjemme så tok lille gullet og meg en trille tur, og det knirket og knarket og folk snudde seg , fordi det hylte så i fra hjulene.

Ikke ville de svingbare hjulene styre og kjørte bare til venstre. Og bakhjulene gikk så vidt rundt.

Tenkte det var sånn det skulle være og at det bare var meg som ikke kunne med de svingbare hjulene, og dro tilbake til butikkeN. Dama i butikken sa jeg måtte smøre vognen og da sa jeg : "Greit, men da skal du ta en kjørerunde med vogna så DU får kjenne åssen vogna er!!"

Hun såvidt tok i vognen, før hun sa at jeg skulle få en flunkende ny, for idet hun skulle ta en sving, knakk det henget foran, som holder hjulene.

Så vi har nå vært ute med vår flunkende nye carena easy og er storførnøyd!!!!! :) Er himmelsk å trille:)

Så hvis dere synes vogna dere kjøper knirker veldig eller virker veldig stiv eller noe er galt, dra tilbake til butikken!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...