Twig Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Går bort og kontrollerer vekt og høyde på gullet i dag er sååå nysgjerrig.. prevenarvaksinen er det tomt for overalt, så vi må vente til 29 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 21. juni 2006 da var det gjort.. stor jente jeg har gitt 11510 gram, 78 cm lang og 47,9 cm i hodeomkrets følger kurven sin veldig fint mente hs =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr 73 Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja hun var stor.. over 4 kg større enn mi var for 14 dager siden. Og 7 cm da.:-) He he, og jeg som synes at Nina begynner å komme seg i størrelse nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, og jeg ser ikke alle de kg på ho heller, ser veldig godt at ho er lang for alderen men nå burde dt vel jevne seg ut mer snart.. *sukk* Noen er store, andre er små ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 oooj, stor jente, ja Hele 11 cm lengre enn mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2006 Jepp ) høyere enn venninda mi si på 15 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå