Gå til innhold

Etter dere fikk barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere vært "plaget" av folk som ringer og vil at dere skal støtte diverse organisasjoner?

Her ringer de i hytt og pine hver uke....diabetiker barn,hjert barn,kreft barn osv.....

Jeg kan jo ikke støtte alt eller????

Jeg synes det til tider er skikkelig plagsomt,også får jeg dårlig samvittighet de gangene jeg sier nei......

Noen andre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hustelefon så her ringer ingen ;-) og ringer de med skjult nummer på mobilen så tar jeg den ikke! Så er ikke plaget med slik!

Skrevet

Du kan reservere deg mot slike telefoner, det gjorde jeg for et par år siden. Nå har jeg ingen slike telefoner, de har heller ikke lov til å ringe deg når du har reservert deg. Du gjør det på brg.no. Anbefales!

Skrevet

Det har jeg gjort for noen år siden har aldri fått telefoner etter det,men etter jeg fikk barn har det hagla inn igjen......og alt har med syke barn å gjøre!!!

Skrevet

Da bør du bare be dem som ringer om å oppdatere listene sine for reserveringer. Vær litt snurt og si at "jeg har reservert meg mot sånne som deg, hade bra". Hjelper det. da må de beklage seg...

Skrevet

De har ikke lov til å ringe deg når du har reservert deg ,da kan du anmelde de til datatilsynet, si det neste gang så tenker jeg det blir slutt på ringinga.!

Skrevet

Ja,den var ikke dum,må prøve det neste gang:)

Skrevet

Er ikke plaget , har vært på Brønnøysundsregisteret sine sider og registrert meg mot slikt for lenge siden...

Skrevet

Jeg har også reservert meg:)

Vist du er så plaget så hadde jeg nok gjort det hadde jeg vært deg:)

Skrevet

Har faktisk aldri blitt oppringt av noen organisasjon jeg...

Skrevet

Vel..... Har reservert meg jeg, men dem ringer uansett... På mobiltlf! *arg*

Men legger bare på jeg, orker ikke at dem prøøøøøøver å snakke meg rundt selv om jeg sier jeg har reservert meg and so on..

Skrevet

Vi har reservert oss for lenge siden, men dagen etter vi kom hjem fra sykehuset begynte telefonen å ringe i hytt og pine!!! Innmari irriterenes!

Har heldigvis gitt seg litt igjen nå :o)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Tror det er fordi jeg ikke har skrevet etter smaks og bleieprøver etc. Noe man kunne få, hvis man fylte ut adressen i de heftene man fikk i svangerskapet. (bla.a fra legen) Ble tipset om å unngå det.

Skrevet

ingen slike har ringt, men telefonselgere ringer daglig. de ringte aldri før og jeg har ikke hustelefon, men de ringer på mobilen

Skrevet

ingen ringer hitt verken på mob eller hustlf..

har ikke reservert oss heller..

Skrevet

jeg har meldt mmeg på alt som er av gratis produkter klubber...men ingen har ringt meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...