Gå til innhold

UL, når ser vi kjønnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er fryktlig spent... Noen som vet når vi får vite om vi har gutt eller jente i magen?? (lettere å spørre her enn å hente boka i bokhylla :-) ) Skal pusse opp barnerommet, klarer nesten ikke vente, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud det er lenge til.... Vil pusse opp nå jeg! å kjøpe klær! Er 8 + 5 så må vel smøre meg med tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje ser dere ikke det i det hele tatt. Våre to jenter var hemmelighetsfulle og røpet ingenting på ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe sånne klær som er nøytrale da. Jeg kjøpte en dress i går, som passe både gutt og jente..:) Er 12+2 i dag..:)

Er lov å små begynne litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid første gang var jeg på UL i både uke 18 og 32 og de klarte ikke å se kjønnet noen av gangene så vi måtte vente i spenning og fikk en liten jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tålmodig må du nok være noe ennå - hvis du da får se det i det hele tatt. Første gangen, jeg var gavid, var jeg på ultralyd i uke 13 og da var det i alle fall ikke muligt å se noe. Neste ultralyd var uke 21 og da var det tydelig, sa jordmor, at det var en jente (men jeg klarte ikke å se det selv da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg gleder meg så til å kjøpe klær!!!

Har troen på at det er en jente denne gangen siden jeg er så mye dårligere enn med mine to gutter.

Og dermed så blir det masse tøy jeg må handle inn!! Det er så gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å shoppe!!! Har sett meg ut en vugge som henger i taket. Barnevogn er det vanskeligste, men det er jo noe som er litt tidlig å kjøpe. Sitter nå og sorterer klær som vi har arvet. Er utrolig moro!! Har en mamma konto (sluttet selvfølgelig og røyke og drikke så 2000 kr. går på egen konto hver mnd.) som skal brukes veldig snart på baby tøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forrige svangerskap var jeg til ordinær UL uke 18....men var til Ul også i uke 16 hos gynekolog og da såg han kjønnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...