Blackstar Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 så da kan jeg vel kalle meg fødeklar? Fytti katta.... at 9 mnd. kan gå så fort visste jeg ikke.
MissHønemor Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hihi, jeg vet!!! Faktisk en uke siden jeg gikk ut i permisjon allerede, tiden flakser jo av gårde. Skremmende... Forhåpentligvis ikke lenge til det er vår tur til å presse... :-)
Blackstar Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 Går bare og er superspent på hvordan det hele kommer til å starte jeg. Kommer vannet til å fosse ut når jeg er på et offentlig sted....? Eller starter det bare med rier (som jeg sikkert ikke skjønner er rier hehe).... På grunn av opplæring av vikar, har jeg jobbet litt inn i permisjonstiden jeg da. I dag skal jeg bort på jobben kl. 12, det blir min aller siste dag. Må si jeg gruer meg litt til fødselen. Skrev ønskeliste til sykehuset i dag. Der førte jeg opp epidural med store bokstaver. Er ganske pysete av meg når det gjelder smerte. Er formen bra eller da Supergirl? Selv har jeg ikke noe å klage på. Hele svangerskapet har gått kjempefint. Blir spennende å se om det er din eller min baby som har dårligst tid hihi....
MissHønemor Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Hehe, tanken på hvordan det starter har jeg også tenkt mange ganger. Sier det splæsj eller er det rier som kommer først? Blir det styrtfødsel eller må jeg pines i 37 timer? Vurderer sterkt å prøve ulike kjerringråd for å få gang fødselen, men samtidig er det veldig trygt og godt at h*n ligger der inne... Har hatt perm i en uke jeg nå, tiden går så ufattelig fort! Har vært så¨heldig å hatt en drømmesvangerskap, men kjenner det begynner å bli litt tungt nå. Så det er godt å gå hjemme og ta det med ro. Begynner å ha vondt i bekken og rygg, og det er vanskelig å snu seg på normalt vis om natta. Må jo nesten ha tilfart for å komme meg rundt, hehe Men bortsett fra det , er formen veldig bra Skal skrive ønskeliste jeg også, men epidural har jeg tenkt å holde meg langt unna, det er siste utvei. Ikke fordi jeg vil ha naturlig fødsel, har tenkt å gifte meg med lystgassen hvis den fungerer, men fordi jeg ikke klarer tanken på at noen skal stikke en nål i ryggraden på meg... *grøsse* Det blir spennende å se hvem som er først:) Jeg har vært på sykehuset idag og holdt en 3 timers gammel baby (ble tante i dag :-D) og en to dagers gammel baby, så jeg håper at det satte fødehormonene litt i sving, hehe (snappet opp litt fødestøv) Har hatt en del maserier og mensmurringer i det siste, så ting tyder på at det modnes, og det er jo et bra tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå