Lillegutt skal bli storebror Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Og hva med andre gode frukter på sommeren? Kan jeg spise hva jeg vil på fruktfronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten luring... Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Bare vask alt godt, så går det bra. Husker fra forrige gang jeg var gravid, fem år siden..., at det var snakk om å passe ekstra godt på å vaske jordbæra pga alle søkka der frøene sitter, men man kan fint spise frukt og bær bare man vasker det godt. Har hørt at mango ikke er bra, men kan ikke huske hvorfor... Er litt glemsk og surrete for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt skal bli storebror Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er jo kjempebra! Jeg er så glad i jordbær, så hvis jeg kan spise det, så vasker jeg dem gjerne veldig godt jeg!! Det er bra om vi kan unne oss litt gode sommerfrukter og bær vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten luring... Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, ikke sant? Vi kan jo ikke bekymre oss for alt heller. Og frukt og bær er jo kjempesunt! Masse antioksidanter og vitaminer. NAM! God sommer, sier jeg bare :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå