Gå til innhold

Hovmod står for fall :-)


Liten luring...

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg tenkt å skrive et innlegg om det bare er meg som føler at nå kommer det til å gå bra. Synes det er så mange innlegg om folk som mister eller er redd for å miste, og det er jo helt greit. Men vi kan jo ikke bare være pessimister, eller...? Fikk ikke skrevet det, men jeg tenkte på at nå er jeg 8+6 og føler at denne gangen går det veien! Dette skal gå bra! Alt føles bra og riktig. Og da jeg skulle dusje i dag morges var det bitte litte granne blod i utfloden... Hovmod står for fall, så i dag er jeg litt mere utrygg. Men samtidig tror jeg det kommer til å gå bra. Hadde SA i april, og da hadde jeg veldig vondt i korsrygg og underliv. Det har jeg ikke nå, og det er ikke SA fordi det kommer litt blod. Det har jeg lest både her og der at kan være helt normalt. Samme med brun utflod som jeg hadde i helga. Må bare si at jeg ikke mener å kritisere dere som er engstelige, altså! Vil ikke bli misforstått der. Men jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke orker å bruke hele dagen på å bekymre meg som jeg gjorde med en gang. Lykke til, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flott at det ser ut til at det går bra og veldig fint at du har kommet så langt at du har funnet ut hva som fungerer for deg.(ikke bekymring) Fint at du deler det med andre :-) Det er jo det dette forumet er til :-)

 

Lykke til videre i ditt svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...