Gå til innhold

Juni: Lurer..


skorpion81

Anbefalte innlegg

på hva den stikkingen i skjeden er når jeg reiser meg? Hadde ikke det i mitt forrige svangerskap. Det føler nesten som sterke luftsmerter bare at det ikke er det.Veldig ubehagelig og kan være veldig vondt. Hodet til babyen har ikke festet seg så det skulle ikke ha noe med det å gjøre heller. Har hatt det i flere uker. Hadde termin 12.juni så er 9 dager over tiden idag. Men ingen tegn til fødsel enda. Snufs.Lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også plaget med dette. Min doktor sa at det er babyen som presser seg ned i bekkenet. Veldig vanelig andre gang, da babyen som oftest ikke fester seg.

9 dg overtiden uff... jeg har termin i lørdag og håper noe skjer snart. Er så lei av å gå å vente, men man har vel ingen valg. Du blir vel snart satt i gang du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på overtidskontroll på mandag, da er det gått 14 dager over tiden, men jordmor sa at det ikke var sikkert at de satt igang fødselen da heller. Kan risikere å gå 15-16 dager over tiden så lenge alt er bra. Hjelp. Skal til jordmor imorgen for en innvendig undersøkelse, det kan kanskje hjelpe til med å sette igang noe. Men skal visst gjøre veldig vondt så jeg gruer meg litt. Men gjør det meste for å slippe å bli satt igang. Fikk drypp forrige gang og det var noen forferdelige rier som ikke var stopp imellom. Vil ha naturlige rier denne gangen. Så håper denne undersøkelsen imorgen vil hjelpe. Er du førstegangs eller andregangsfødenede? Har en gutt på 3år fra før som gleder seg til lillesøster kommer, håper de har rett ang. kjønnet, har kjøpt MASSE klær i rosa. Kunne ikke dy meg. Vet du hvilket kjønn du venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...