Gå til innhold

Så gikk det som jeg var mest redd for......

Anbefalte innlegg

Ingen befruktet egg.

Fredag var jeg på ul. De var kjempe positive, hadde 5 store flotte eggposer og 4 som var rett rundt hjørnet til å være store nok. Legen var positiv og trodde han skulle få ut 9 flotte egg :-)

Mandag var det egguttak, var ikke godt, men de fikk ut 6 flotte egg.

Var dårlig hele mandagen, men veldig positiv.

Tirsdag morgen, ringte og var så blir og fornøyd helt til sykepleieren sa at dette gikk ikke så bra. Verden brast..... Vi fikk et lite håp om at det kanskje var liv i dag, men har nettopp snakket me de og det var ikke liv. Så da var alt dette forgjeves.....

Heldigvis får vi begynne nytt 1.forsøk rett etter mens, lettere å takle dette når en har noe å glede seg til Er med godt mot.

Lykke til dere andre som er sprayere, stikkere og rugere. Og ikke minst til dere som er blitt gravide :-)

Trist klem fra meg

Fortsetter under...

Å nei Jentå - så utrolig leit!

Vet dessverre akkurat hvordan du har det nå da vi opplevde det samme i april. Men som du sier - det hjelper å ha et nytt forsøk å se fram til:-)

Kunne de gi noen forklaring på at befrukting ikke hadde funnet sted? Hadde dere IVF eller ICSI? Vi hadde IVF i april og har fått beskjed om Riksen vil prøve ICSI-forsøk i august. Håper på bedre resultat da...

Sender en stoooor trøsteklem!

Hei snøfilla!

Har lest masse du har skrevet, og jeg har alltid sagt at det værste måtte være å oppleve det du har opplevd. Så ender vi akkuratt likt....

Livet er ikke rettferdig.

De kunne ikke gi noen forklaring, kanskje mine egg hadde litt hardt skall eller hans celler ikke var så flinke å svømme. De hadde ingen mulighet å sjekke dette.

Det tristeste av alt var at vår gyn søkte oss til ICSI pga litt dårlig kvalitet, men når vi var til forsamtale var kvaliteten nesten på topp og da ble det IVF. Hvorfor kunne de ikke bare gjort det heller?? Blir så lei meg. Men, men. Vi får også ICSI uansett neste gang :-)

Dette går bra for oss begge, dere er ett hakk ( som alltid ) foran oss :-) Det blir ant. uttak uke 36 el 37. Spennende dette. Krysser alt jeg har for at det går bra med dere. Hold oss oppdatert.

Og takk for stor trøsteklem, har fått mange av de men føler vel ikke at de forstår helt hva denne prosessen gjør med oss. Det vet du...

Klem

åååånei!!!!

Så kjedelig:(

Vet hvordan du har det nå, har vært der selv. Håper du har noen å prate med og dele sorgen med, det hjelper alltid. Kanskje vanskelig å forstå for den som ikke har vært der selv, men om du bare får snakke så hjelper det deg. Selvmedlidenhet er lov nå, men bare sørg for at du etterhvert klarer å se framover til neste forsøk. Toget venter, det har ikke gått:)

Stor trøsteklem

Hei mini sofie!

Vi har vært veldig åpne om dette forsøket, så jeg har mange rundt meg som jeg kan prate og dele sorgen med. Ikke så lett for de å forstå helt hva vi går gjennom, men de trøster så godt de kan :-) Er veldig heldig som har så mange gode venninner som jeg bryr meg om og som bryr seg om meg :-)

Jeg ser fremover med et positivt sinn, har tro på at det ordner seg etter hvert. Ting er bare litt tungt akkuratt nå.

Takk for at du tok deg bry med å svare, og lykke til videre til dere.

Stor klem tilbake fra

Annonse

Heisann Ann-ch.

Det går greit med meg, er litt trist og lei meg men går bedre nå som jeg har fått snakket med venner og familie. Og ikke minst at jeg har fått vite hvor tid jeg kan starte opp igjen. Godt å ha noe å se frem til :-)

Takk for lykke ønskinger. Ønsker deg også lykke til.

Klem

Hei Chaisy!

Håper for deres del at det ikke skjer, for det er en vond følelse. Føler at vi aldri fikk en sjanse, jeg gledet meg sånn til å bli en ruger. Gledet meg til å starte en rugeklubb og greier. Nå kan jeg ikke det. Det er slutt og det tar flere mnd før jeg er her igjen. Men, ser nedover på listen av innlegg her, der er det mange som opplever verre ting enn meg og det er så utrolig trist. Skulle ønske alle fikk det til jeg.....

Krysser fingrene for at du får en bedre prøveperiode enn det jeg fikk og at det går bra med deg :-)

Klem

Vil bare sende en klem til deg:). Ord hjelper kanskje ikke så mye nå, men håper at du kan klare ¨å se fremover til neste forsøk likevel. Venninna mi jobber på privat klinikk for barnløse( hun er en fantastisk støtte:) og hun sier alltid " Ikke gi opp!" Det løser seg tilslutt:) Og hun har jo virkelig sett det med egne øyne!

Noen trenger bare 1, andre kanskje 4,7 eller 9 forsøk. En dame der lyktes til og med på forsøk nr.17, hun venter tvillinger:). Snakk om å ikke gi opp håpet.

Vet ikke om det ga deg noe mer håp, men håper at du etterhvert kan føle deg litt bedre.

Klem

Vil bare sende deg en stor bamsetrøsteklem! Jeg vet hvordan det er, det samme skjedde for oss første gang. Jeg hadde få, men gode egg, men ingen ble befruktet ved ivf.. Det jeg kunne trøste meg med var at de i utgangspunktet ville inseminere meg, men jeg hadde for mange egg til dette, derfor ble de tatt ut. Tror nok jeg sparte 6mnd på det.. jeg slapp jo mange forsøk med inseminasjon, og gikk deretter direkte over på icsi, hvor det ble befruktet egg!!!

Ønsker deg lykke til neste gang!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...