Gå til innhold

Thea blir storesøster!

Anbefalte innlegg

Hei ! hvordan er formen om dagen? Leste på juni klubben at du merker at ting er litt på gang? Kjenner igjen endel vondter selv fra sist, problemet er jo bare at jeg ikke har peilig på hvor lenge det varte sist, så jeg aner jo ikke om ting nærmer seg eller ikke, men begynner bli utolmodig nå altså!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5421886-thea-blir-stores%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Joda, formen er bra så lenge jeg får nok hvile og tar ting med ro. Kjenner endel stikninger og mensmurringer, og det hadde jeg ikke sist jeg skulle føde. Da var det ingen forvarsel før vannet gikk..... Jeg både gruer og gleder meg til fødselen, vet jo på en måte hva jeg går til, eller.....

Hvordan går det med deg da? Du har jo ikke lenge igjen du heller? Har bekkenet ditt blitt bedre forresten? Mitt er blitt mye bedre siden hodet til babyen er godt plassert nede i bekkenet.

Kanskje vi ses på barsel?

Nei nærmer seg her også, hadde vært koslig å møtt none kjente på barsel ja:-) Bekkenet er egentlig som det har vært hele tiden, hverken bedre eller værre, men han har ikke festa seg enda, så kan jo være derfor...men har merka at jeg puster lit lettere de siste dagene, så han er vel på vei nedover ja.....

Hvordan var det sist? kom hun rundt termin? Er litt optatt av dette om dagen, selv fødte jeg 10 dager over sist, så lurer jo fælt denne gangen, om det kan være håp for tidligere ankomst, særlig disse vondtene gjør at forhåpningene stiger(var ikke så mye sist,hvertfall ikke særlig lenge før, tror jeg,hehe) men typisk det da at jeg ender med å gå i konstant håp i en måned,hehe

Hei igjen!

Sist jeg fødte kom Thea to dager før termin, så jeg håper og tror at jeg føder før denne gangen også. Men man vet jo aldri......De har ihvertfall sagt på sykehuset at hvis jeg går over termindatoen, så skal jeg bli satt igang, og det har jeg IKKE noe lyst til, for jeg har hørt at smertene blir forsterka da. Uansett så kommer babyen når den er klar for det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...