Gå til innhold

Desember: Babyalbum

Anbefalte innlegg

Må bare spørre - er det mange av dere som har vært flink å begynt på babyalbum av våre små håpefulle ?

Jeg fikk en babybok i anledning Trygves fødsel, men det er foreløpig skrevet fint lite i den.........litt flau nå....,,

Har jo Trygves vekt, lengde ol i helseboken og så har jeg skrevet en oversikt over Trygves utvikling uke for uke. (prøvd å skrive når han gjorde ting for første gang, spesielle hendelser mm). Syns det nå er litt vanskelig alle disse "for første gang". Utviklingen går så flytende fremover, ser at han blir flinkere til ting, men vanskelig å si akkurat når han gjorde det fult og helt.

Tok en rassis på digitalbildene og sendt inn bilder for dette halvåret nå. Venter spent på at de skal bli printet.

Har som mål at jeg skal skrive og lime inn i babyboken, samt at jeg skal prøve meg på en "lettvariant" av scrapping. Resten av bildene blir nok satt i innstikksalbumer. Hvis jeg ikke får gjort noe før jeg starter i jobb, får jeg vel aldri tid til det......... rødme,rødme...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5421785-desember-babyalbum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, jeg har babybok.

Jeg så på mange før jenta kom, og bestemte meg for å kjøpe "baby krøniken".

Der fyller jeg inn og skriver og kimer innbilder og diverse.

Merker at småting fort blir glemt dersom jeg ikke er snar å skrive det ned.

Dessuten elsker jeg scrapping, så jeg scrapper albummer til jenta mi også.

Hærlig hobby.

MEN, det går ikke å skrappe alle bilder, så jeg tar ut ett lite snitt, og resten går inn i innstikks albummer her også.....har fylt 5 albummer med 200 bilder i hver ( 1000 bilder ) allerede, og dèt kan man ikke scrappe.

Men har scrappet eget dåpsalbum, og så har jeg som mål å skrappe 1 album av hennes første år.........videre blir det nok flere år i en album...en iåret blir mange til slutt...hehe.

Og plana til syvende og sist er at de fine scrappealbumene blir en gave til henne når hun blir stor.........så har jeg selv disse innstikks-albummene.

Slik tenker jeg vaffal!!

Scrapbooking er KJEMPEGØY.........

jeg har vært super flink sier mamman min..hehe...laget til en slik babybok hvor det står vekt og utvikling og alt slikt....

så har jeg laget til en album med bilde av jenta for hver mnd, første måltid,første tur hit og dit..osv.....er snart en full album allerede....men har bestemt meg for å ta masse bilder det første året...er jo da de utvikler seg fortest(?)

Er litt flink. Var flink med førstemann så da synes jeg Even også skal få albumet sitt. Men limer bare inn, tegner og klistrer litt og skriver litt. Ikke noe scrapping her nei:-) Men det er veldig gøy å skrive utviklinga synes jeg og enda morsommere å se tilbake.

Har babybok til begge, men merker jeg var flinkere med første. MEN i dag fikk jeg nesten 400 bilder fra Elkjøp, så nå må jeg ta meg i nakken og få satt i album. Får ha det som aktivitet i campingvogna i sommer når været ikke er bra. Klipper og limer litt, men ikke noe scrapping her. Så flink er jeg ikke, selv om jeg skulle ønske det...

For de som ikke vet det, elkjøp fremkaller digitale bilder til 50 øre stk! Betalte 226 kr for 372 bilder inkl porto! God kvalitet og. Hadde ikke fått med meg at elkjøp drev fremkalling jeg, før jeg leste det på skravlesiden

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...