Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JM virket veldig sikker på at det var en gutt. Hun viste oss tissen hans. Jeg så den jo! Men så blir man plutselig litt usikker. Så det har blitt mye blå ting. Men om jeg skulle har gjort det vet jeg ikke hvor..... Bor i Oslo. Noen med erfaringer eller forslag??? Og hva er evt prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt Majorstua klinikken, vet ikke hva slags priser de har, tok selv privat ul på Nøtterøy og der betalte vi 600 kr for vanlig ul, 3D, bilder og cd, helt fantastisk hva man ser!!

Skrevet

Vi fikk også vite at vi venter gutt på UL. Jordmor viste oss tuten, og virket veldig sikker. Jeg så ikke kjønn i det hele tatt jeg, med mitt utrenede øye! Så jeg er også blitt veldig usikker i ettertid! Har kjøpt endel lyseblått og blått..

Jeg sjekket priser på privat UL tidlig i svangerskapet, og fant da ut at byporten legesenter var det rimeligste. Mener å huske de skulle ha 750,- På volvat koster det visst 1030,- Du kan også sjekke Majorstuaklinikken. Og gule sider kanskje.. Har tenkt litt på å ta en privat UL selv også, for å se en gang til.. Skal tenke litt til..

Lykke til!

Skrevet

3D ul på Majorstuaklinikken koster 1500.. på Nøtterøy har det gått opp til 750 kr, på Gjøvik ligger det på rundt 900 kr

Skrevet

Bor i oslo, men dro til Nøtterøy på 3d. Kjempeflinke der, og lette lenge for å finne kjønnet. Ungen lå veldig vanskelig til, emn legen ga ikke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...