Gå til innhold

blæh......utrolig tiltak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tur å syte litt.... Men holder på med "morsomt" husarbeid....

Vaske, støvsuge, tørke støv, ta ut av oppvask maskin, henge opp klær, brette klær.....arghhh... det er så jææævla tiltak å gjøre det.

Vondti hodet har jeg hele tiden.....dritt.....

Sånn....dagens klage.... :)

Skal på UL i dag da... dagens lyspungt...:) Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er d privat ultralyd da ell??er du ofte på ul?så spennende at du skal idag da??du var vel ul for en liten stund tilbake,var ikke bildene lagt ut på "våre album"??eller?????

Skrevet

Jeg var mye til UL i begynnelsen, pga at jeg hadde operert og sånn..:)

I dag er det privat UL, for egentlig skulle jeg ikke på UL før ordinær 10 august, da får jeg vite hva vi får, gutt eller jente, men jeg MÅ jo se den lille igjen. Så i dag skal jeg på privat UL på sinsen klinikken. Koster 800 kr, men det syntes jeg det er verdt. Så jeg får et bilde til i samlingen min. Skal legge det ut når jeg kommer hjem derfra.

Jo, har lagt ut bilder av den lille under samme navn som nicket mitt..:)

Skrevet

har du fått dn greia du bestilte hvor du kan høre hjertelyden ell??ja,du får legge ut bildet av nurket så vi får sett ...he he,spennende..

Skrevet

Nei, har ikke fått den enda.. Jeg hater jo å vente, så jeg håper den er her i dag. jeg skulle jo gjerne hatt den dagen jeg bestilte den...haha

Du bestilte en du og gjorde du ikke? Jeg bestilte den på lørdag jeg da.

Gleder meg til å la samboer høre hjertet.

Skal spørre om jeg kan få høre hjerte i dag og på UL....var så fin lyd syntes jeg...:)

Skrevet

jg kjøpte ikke sånn hjertelyd sak,men visst du er fornøyd når du får dn kan d hende jg blir fristet til å bestille ja,,ett sprsmål..mange sier jo at man må være forsiktig m spekemat,vi skal ha d på jobben idag,kan jg spise feks salami og andre pølser enn spekepølse..?????????

Skrevet

Legen min sa nei til all spekemat, inkludert salami, siden kjøttet er mer eller mindre rått....

Skrevet

Kommer sikkert litt ann på hvor mye man skal spise av det. Jeg har spist salami jeg, og det ser ut som det har gått helt fint...

Tror ikke man skal tenke på det. Tror det er snakk om hvis du spiser det mye... Så tror nok ikke jeg hadde spist spekemat hver dag. Men om du tar litt i dag, tror jeg ikke det er noe farlig...

Har jo magesyre for en grunn liksom...

Skrevet

800kr??? Hjelp det var dyrt... Jeg er på Ul hver gang jeg har kontroll, og dette er helt gratis! Jeg går nemlig til fødselslege, og det koster ikke mer enn vanlig lege, som blir 0kr.... Jeg er nå i 25 uke og har vært på ul 7 ganger tror jeg... Dette er jo megakos, og veldig trygt, for jeg får jo se hver gang at alt er i skjønneste orden, skal på ul i dag igjen, og sist var han ganske usikker på kjønnet, men mente det var en gutt, så nå får jeg høre med han igjen i dag... har ett barn fra før, som også er gutt :) Gikk til samme legen da...Nå er jo vel og merken denne fødselslegen min faste gynekolog, men allikavel... LYkke til!! Klem

Skrevet

Ja, hadde fastlegen min vært fødselslege så hadde jeg jo ikke trengt å betale for det, men det er han da dessverre ikke.. Men men, uansett syntes jeg det er verdt det...

Det er bestemor som betaler. Moren min syntes det er så stas, så hun sponser litt...hihi...:) Nå skal hun få være med i dag da, og se sitt første barnebarn ... Blir stas det.

Har vært mye på ultralyd før dai dette svangerskapet, pga at jeg ble operert for exu 15 mai i år...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...