Gå til innhold

først positiv grav.test..så negativ ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som også har opplevd dette ?

Tok en test om fredagen.. den var positiv.... tok en nå nettopp, den var negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har vært borti det samme ? Hvem av testene skal jeg tro på? jeg har jo symptomer... eller lurer kroppen min meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det! Til meg var det et egg som var befruktet, men som ikke festet seg i livmoren. (Egget hadde begynt å produsere hcg, og gav derfor positiv test.) Men er det tidlig, så kan det være forskjell på hcg-konsentrasjonen i morgenurin og urin etter å ha drukket litt. (Men hvis det har gått så mange dager vil jeg tro at det enten er noe feil med en av testene, eller at det samme som skjedde med meg har skjedd med deg. Kjipt... men slik er livet desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha ikm den 4.juli... kan det være for tidlig kanskje ? skal jeg ta en cb test 3 dager før ikm istadet for billig tester som jeg brukte denne gangen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test en uke før IKM nå i mars. Og den ble posetiv. Men tok to rundt IKM, og de ble negative. Så var nok no av det hun over her skriver.

En mnd og en mens etter det så fikk jeg 4 svake, byttet til CB og fikk en mega sterkt kryss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 4 juli???? Da har du vel knapt blitt befruktet enda??

 

Det er lurt å bruke CB digital siden denne krever mer hcg enn andre tester og er derfor mer sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok i tidligeste laget!! ER jo over en uke til.... Vent til IKM du. Jeg hadde billigtester først, men stolte liksom ikke helt på dem... Og byttet til CB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lixom ikke fått igjen mensen etter sa... vet det er tidlig å teste.. men jeg føler meg gravid... så jeg tok 1 for å sjekke...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Nå ble jeg plutselig litt nervøs. Har liksom ikke tenkt at det kan være falsk positiv av en eller annen grunn. Fikk du noen andre tegn på egget ikke hadde festet seg etter at du testet positivt, så negativ. Blødninger el? Testet positivt for 1 uke siden, det var da en uke etter forventet mens. Var en veldig tydelig strek...

Må nok hjem å teste en gang til jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke hatt blødninger nei... har mensenverkinger.. småstikking på venstre side.. er kvalm,trøtt,ømme bryster. har det harde punktet nederst på magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv og et par dager etterpå negativ. 2 dager etter kom blodet og jeg mistet..Krysser fingrene for at det ikke skjer med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...