Gå til innhold

Festesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke smerter man får ved å feste...hehe..den var tørr gitt!

-Nei,jeg mener da at jeg synes det er ømt og vondt nede ved venusberget,det gjorde vondt der av og til før men nå er den der konstant.Jeg bare lurte da om det er flere som har disse smertene der og om det tyder på at barnet har festet seg? Jeg er jo andregangsfødende så det er jo selfølgelig ikke sikkert at min lille vil feste seg.-Men jeg mistenker det da det gjør litt vondt/ømt.

Tilbakemelding,please..; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nobody?

Skrevet

Jeg har også disse smertene. Har hatt de både før og etter at babyens hode festet seg. Vet ikke om det har noe med festingen å gjøre.

Skrevet

Hei og hopp! Det kan ikke være bekkenløsningssmerter du beskriver da?

Skrevet

Tror ikke det gjør vondt når hodet fester seg, gjorde ikke det hos meg noen av gangene iallefall. Men du merker det ved at trykket på blæra blir større og at du mer på toa og sånt... Så jeg var eg. ikke i tvil om hva som hadde skjedd.

Øm symfyse er nok mer resultat av bekkenløsning...

Skrevet

Aha..det høres egentlig riktig ut.Sliter med å komme meg opp av senga,enkelte ganger ønsker jeg meg et håndtak i løse luften som jeg kunne ha dratt meg opp etter.Jeg hadde ingen bekkeplager med første,følte meg som superkvinnen iforhold til alle de andre gravide jeg kjente som plagdes..og nå er det min tur,hehe...føler meg som en diger,strandet hval,ikke helt enkelt å manøvrere denne kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...