Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Hun sov sammen m meg nå på morgenen, hun er 7 mnd. Jeg var SÅÅÅÅ trøtt etter diverse oppvåkninger i natt. Hun lå inn mot veggen, men klarte å dette ut nede v fotenden hvor det er en liten sprekk til hennes seng. Jeg våknet av at hun hylte! Har aldri vært så redd hele mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hun gråt ikke lenge, gikk over når hun fikk litt pupp.. Men hun har et blåmerke i panna (herregud, vi kan jo ikke gå ut sånn???????) Virker i fin form nå og prater som vanlig.... tror dere det gikk helt fint????? for en jævlig morgen, stakkar lillegullet mitt...
Expat Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Man sier humoristisk at det finnes to typer barn, de som har trilla ned fra senga, og de som ikke har gjort det, enda... Et slikt 40-50cm fall går som regel greit, stellebordsfall er værre. Følg med på henne, så lenge hun gråter, ikke svimer, er glad og fornøyd så er det sikkert fint. Blir hun vanskelig å få kontakt med, kaster opp eller vanskelig å vekke er det rett til legen. Og bli vant til blåflekkene, slik kommer det til å være i noen år
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Ja de er kjemperaske:)Gutten min på 7mnd.dunker seg også hele tiden.De tåler da ganske mye
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 takk for svar! regnet jo m at det gikk helt fint, men man blir jo sååååååååå redd!!! skal følge m henne utover dagen, hun virker helt som vanlig, men nå tror jeg hun er klar for første morgendupp...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 hvis det er noen trøst rulla jenta mi ut av senga bare 2 mnd gammel Det gikk heldigvis veldig bra.. det var mamma som fikk vondest :/
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Gutten vår og datt ned av sengen når han var 7mnd. Blødde litt neseblod og pappaen som var alene ringte meg. De på legevakten sa at så lenge han ikke var vanskelig å vekke, svimmel, nedsatt allmenn tilstand og pupullene var normale og gutten i godt humør var ikke det farlig. Alt var bra. Det tåler utrolig mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå