Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 ..angående gave til min gravide kone. Hun er 6 måneder på vei med vårt første barn, og jeg ønsker å gi henne en gave. Noen som har tips? Anonym fordi jeg har sneket megg inn på konas bruker
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Så snill du er da.... Skulle ønske min samboer var like god som du. Hva med å kjøpe et kjede til henne og et likt til den lille som den kan bruke når den kommer til verden?? Eller så er en time hos frisør eller hos et spasenter noe man føler seg vel med når man er gravid.
ma boi Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hei anonyme, snille mann! Hva med spa, massage, fotpleie eller annen kroppspleie? Det er ganske godt når en går gravid. Fikk selv fotpleie i gave av to venninner, men 20 minutters fotmassasje. NYDELIG! Eller hva med en weekendtur et sted? Trenger ikke være mer eksotisk enn til Sverige eller Danmark, eller en annen by i Norge. Deilig å komme seg vekk litt. Selv om det kanskje ikke er så romantisk, hadde jeg blitt veldig glad for noen fine og gode joggesko. Er så slitsomt å ikke ha gode sko nå.. Lykke til, du er veldig sjarmerende som sniker deg inn på konas bruker for å få tips til gave! Hun blir sikkert like glad uansett hva du gir!
Chiquita Bananas Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 hehehe.....tenk om hun svarer selv - da er det jo bankers ! Kanskje en symbolsk ting som forteller hvor mye du elsker henne og setter pris på hva hun gjør for deg ? Et smykke med en gravering... Masse blomster og en bedre middag. En spabehandling for gravide. En ting hun ønsker seg iforbindelse med en hobby eller lidenskap.. (jeg elsker moderne kjøkkenting og blir alltid glad for noe slikt) Noe du kan bytte ut som hun har, men som er gammelt eller ødelagt.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Jeg heller mot massasje-det er utrolig godt ,da man blir fort stiv ogstøl.. massasjen kan du jo også gi henne selv faktisk..starte med en langstilket rød rose.. hva med en felles lang dusj ,å gå ut og spise middag , og massere henne en halvtimes tid etterpå ? Det blir helaften det tenker jeg .. Da føler hun seg nok som en dronning;)
*Lucia* Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Så snill du er!!! :-) Fotpleie................................ det er tingen!! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 husker samboern min kjøpte gave til meg da jeg var gravid. han kjøpte en liten "medisinball" med pigger på. å den ble jeg kjempe glad for, hadde en del vondt i ryggen på slutten. men det du kunne gjøre. var å sende henne til fotpleie,mens du tar en ordentlig rundvask i huset. skifter på senga,vasker og støvsuger osv. og kjøper friske blomster. Det kan smelte et hvert hjerte
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 *sukk* så søt du er !! Her er nevnt fotpleie en rekke ganger, jeg føyer meg på den listen jeg..Høres deilig ut..
Rut Bram Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 hudpleie, time hos frisøren eller en god bok (kanskje en bok om barnets utvikling?) ville jeg likt!
pinky84_ Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 tror hun blir glad for alt eg....bare eg og hadde hatt ein så snill/romantisk mann............
Lille sol@ med Frida Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 hei snile mannen,du er bare sååååååååååååå søt!!!!!!!! jeg heller mot tipset på et smykke eller armbånd eller noe sånt!!! Hvis dere vet at det blir en jente foreksempel kan du jo kjøpe to like?? Er ikke kravstor,men det var en søt ide... Ellers tror jeg hun blir glad for alt, bare tanken hadde gjort meg glad!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 syns ikke du skal kjøpe armbånd enda. det kan du heller kjøpe når ungen er blitt født. syns du heller skal fokusrere på din kone. For etter fødselen,så dreier det seg nesten kun om babyen.
♥sjiga♥ Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 hei, vel jeg har tidligere sneket meg inn på pappa debaten og der er det nettopp en tråd om dette. jeg syntes det er kjempefint at noen av dere tenker litt på sånt, det er koslig å få en gave. jeg vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men tenk på noe som varer evig som for eksempel et smykke. det er mye der i forskjellige prisklasser. ( obs! øredobber minster man lett så andbefaler ikke det)
selfangerkjerringa Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Hjemmelaget gavekort på 10 min fotmassasje hver kveld - server gjerne gavekortet i en blomsterbukett og en liten sjokolade
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Så snill og god du er.. Håper jeg også får noe av samboern min.. snufs.. Noe behandlings greier som andre har skrevet her
Abracadabra Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 jeg må si meg mest enig med hun som foreslo rundvask i huset! men jeg har en mann som ikke er særlig flink til å hjelpe til til vanlig, da........ ;-) hvis du tar ditt til daglig så er jo ikke det så spes kanskje? ellers er det alltid deilig med fotpleie ja! eller noen gode slip-on sko kanskje, som har plass til hovne slitne føtter...? eller gavekort hos frisøren...mange alternativer, og mange gode forslag her! lykke til, du har en heldig fru!
Julie Angelica:) Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 Fotpleie er deilig! Spesielt når man er gravid og ikke klarer det så godt selv lenger:) Det vil nok bli bra:) Snill du er da:)
Murmeline Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 Jeg ville satt stor pris på full kroppsmassasje hos aromaterapeut el.l. Og en flott blomsterbukett som lukter godt:)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 21. juni 2006 #21 Skrevet 21. juni 2006 dytter på dette........lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #22 Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil absolutt anbefale boken "På vei" av Gro Nylander. Et annet tips kan være en pakke hun ikke får åpne før etter fødsel. Det fikk jeg da vi fikk vår første. Deilig, mild parfyme, dusjsåpe og bodylotion...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 21. juni 2006 #23 Skrevet 21. juni 2006 Håper nesten av det er min mann som skriver dette,jeg:) Lite håp om det, han er verdens beste, men ikke særlig av den spontane sorten! Jeg hadde elsket en "dag" for meg selv, men massasje for gravide,fotpleie, hårpleie osv! Er ting jeg ikke unner meg av meg selv, men som er sååååååååå deilig når man får det i gave! LYkke til!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juni 2006 #24 Skrevet 21. juni 2006 massasje av deg er en veldig god ide. men si i fra at jenta de er gravid, noen massajeoljer er faktisk abortfremkaldene. Å da blir fort den fine kvelden ikke så fin. Likte også ideen om likt smykke til babyen og henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå