Gå til innhold

når dere har babyen med å handler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bruker vogn med påmontert babysete. Eller så har vi henne i egen vogn eller babybjørn.

Venter med å bruke den andre til hun kan sitte av seg selv. Altså til hun klarer å reise seg opp i sittestilling selv.

Hun reiser seg bare opp(kan ikke reise seg ennå, men bruker albuene)i babysete før jeg får på henne selene, og protesterer villt når jeg legger henne bakover og reimer henne fast.Prøvde sånn med sete som lukkes opp sist vi var å handla, og hun storkoste seg og fulgte med.. hun er 7,5 mnd.

Annonse

Jenta vår protesterer også når jeg legger henne ned i setet og reimer henne fast. Heiser seg opp på albuene. Men det går fort over, når hun får noe å fingre med (sutten eller en leke jeg har med).

Jenta vår er litt for tidlig født og vi går til fysio med henne. Fysioen anbefaler ikke å la henne sitte for mye før hun klarer å reise seg opp selv. Det kan visstnok forstyrre utviklingen deres, kan hemme dem i å lære å krype.

De siste gangene jeg har vært i butikker så har det ikke vært tilgjengelige med babysete på, og siden hun setter seg opp selv, krabber og prøver å reise seg (9 1/2 mnd) så prøvde jeg rett i handlevogna. Det gikk fint det, hun sitter fint og holder seg fast og leker med låsen.. Men jeg har nå alltid en hånd på henne da.. sånn i tilfellet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...