jordbærsjokolade Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 hei! Ja, det er vakre navn, det er det jeg kalte de to jeg ventet. Fikk du tvillinger?
Ventet tvillinger... Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Ja jeg fikk tvillinger. Men Linea døde i magen min. Eline klarte seg heldigvis og er i dag 6,5 mnd historien min finner du på www.gryjeanette.piczo.com Fikk så vondt i meg da jeg så nicket ditt. Det var liksom mine navn, hehe Da har vi lik navnesmak da ihvertfall Eldste sønnen min blir 2 i august og heter Mathias. Hvordan gikk det med tvillingene dine? Mistet du begge to? Siden du snakker om de som noe som var... isåfall, hvor gamle ble prinsessene dine?Linea ble 24 uker ca, men lå i magen min tre mnd til etter sin død.
jordbærsjokolade Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Det var ikke tvillinger, jeg hadde en missed abortion i januar i 11 uke og en missed abortion i mai også i 11 uke. Var altså ikke langt på vei noen av gangene, men det er rart hvor fort man knytter seg til livet i magen. Jeg skal gå inn å lese historien din når jeg ikke er på jobb, for jeg er sikker på at den får meg til å gråte. Så godt å høre at Eline klarte seg, hun er sikkert helt nydelig, ihvertfall med et sånt vakkert navn:)
Ventet tvillinger... Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Åja mine små troll er nydelige alle tre:) syns mammaen da ihvertfall. du ser bilder på hjemmesiden senere:) vil du se bildene av linea sender du meg bare en mail. vil ikke hvem som helst skal se de,fikk en stygg tilbakemelding på henne og det orker jeg ikke. Lille jenta mi lå jo død i mer enn tre mnd før hun kom ut, og er jo selvsagt veldig preget av det, men for meg er hun kjempenydelig!vondt å høre om barna dine... selv om det er tidlig er det vondt. den smerten du opplever er selvsagt det verste for deg, å drive å sammenligne tap savn og smerte gjør meg bare sint! gang på gang hører jeg at det var jo ikke så farlig med Linea, vi fikk jo Eline... som om det har noe å si på sorgen? tre barn har vi, og alle tre betyr like mye. eneste forskjellen er at to av de fikk komme til verden og dele magen min sammen... å høre at andre nok har det verre, de som mister like før eller etter fødsel feks. Hva er det for trøstende ord? er det verre å miste et barn som er 1 år, enn et barn som er tre?? Det er jeg hundre prosent sikker på at det ikke er. Ble visst litt hissig her jeg nå, hehe, jeg blir det når jeg tenker på alt det dumme folk har prøvd å si meg.
jordbærsjokolade Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2006 Er ikke på vei...ikke ennå i hvertfall. henger litt her etter sist gang jeg var gravid, trives liksom her om jeg kan si det:)
Ventet tvillinger... Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 ah oki da skjønner jeg, bare ser det er så mye spørsmål om behandling og litt av hvert her så tok det som en selvfølge at du var på vei. Er ikke gravid jeg heller. har nok nok med de to jeg har i laaaang tid fremover. har du fler enn Eline og Linea?(merkelig å spørre andre om det:) )
jordbærsjokolade Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2006 Ja, nei jeg bare setter meg litt inn i alt som har med dette å gjøre slik at jeg er klar neste gang:) Nei, ingen fler enn Eline og Linea, men håper det kommer en Ellie eller Jonathan snart:)
Ventet tvillinger... Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 Krysser fingrene for deg:) skulle jeg hatt fler nå ville vi vært innom Nathaniel ihvertfall jeg var sterkt for det før jeg fikk vite at begge var jenter. Men skal jeg ha fler blir det mange år til.
jordbærsjokolade Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2006 Det var et kjempefint navn!!!! Hvis jeg blir gravid med en gutt er det mulig at jeg stjeler det fra deg, får jeg lov til det?
Ventet tvillinger... Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 ja du har jo navnene til mine andre barn, så hvorfor ikke:) bare å ta det det, er nydelig navn ja, men har møtt mye motstand mot navnet faktisk, men jeg liker det og syns det er nydelig, så evt. gutt senere så står det navnet sterkt. hvor gammel er du og hvor bor du? selv bor jeg i drammen og fyller 22 til høsten:)
jordbærsjokolade Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er 31 og bor på jessheim:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå