Gå til innhold

Presentasjonsrund


LizzyG

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er helt ny her inne, og lurte på om vi kunne ta en presentasjonsrunde?

 

Jeg er 19 år, bor i Buskerud med min samboer. Er idag 4+2.

 

Da sender jeg ordet videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen Liz og velkommen inn hit ;o)

 

Jeg er 19 år fra Sandnes/Stavanger og bor sammen med min kjære samboer på 24 år. Jeg er idag 6+4.

 

Siden du er 19 år som meg er jeg litt frekk å spør deg om dette var planlagt for dere.?? Det var det selv for oss ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på p- pillene for 1 mnd siden, fordi vi skulle "se hva som skjedde". Så jeg må nok si det var litt planlagt ja;) Men hadde aldri trodd det skulle gå så fort. Brukte dere lang tid på å få det til eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liz.

Har vært på jobb siden kl 8 idag morges jeg, men nå er jeg hjemme og selvfølgeli på BIM ;o)

 

Njai vi gjorde ikke det, slutta på pilla i februar og ble gravid rundt 20 mai ca. Skal si dere hadde flaks da.. ;o) Hehe..

 

Hva gjør du og hva skal du til neste år. Jobber du, går i lære, skole??

 

 

Ikke for å mase, var bare litt koselig synes jeg med en jente på min egen alder. Føler meg litt ung her ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei jente på 24 år fra Bergen.

Vi begynte å prøve å få barn for 4 år siden. For 2 år siden fant vi ut at mannen min var steril, og at prøverør med donor eller adopsjon var eneste mulighet for oss å få barn. Vi valgte prøverør med donor, for å slippe den lange ventetiden med adopsjon. Der er det jo også en nedre grense på 25 år.

 

Etter mye rot med tap av journal og papirene våre, kom vi endelig til med time til prøverør i Haugesund i mai, som resulterte i positiv test!

Endelig, etter år med barneønske, berg og dalbanetur og hormoner fikk vi en positiv test!

 

Er i dag 7+6, og håper med hele meg at dette skal gå bra!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er en jente på 28, straks 29, bor i Sarpsborg. Dette er vårt første barn sammen og jeg gleder meg masse. Min samboer har ei datter på 4 år fra før.

Jeg er i dag 5+5. Håper også at denne gangen har spiren kloret seg skikkelig godt fast:-)

 

Ønsker dere alle lykke til!! Tvi Tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Jeg er en jente på 29 år, gift og bor på sørlandet... Har 2 barn alerede, en på 5år og en som er 21mnd...

 

Er nå 6+3.....

 

Ønsker også alle lykke til med spiren=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er "litt" gammel, 34år,bor rett utenfor oslo. jeg har to barn fra før.En gutt på 9år og en jente på 6år.. den minste begynner på skole nå så da passet det fint med nummer 3. Håper den klorer seg fast.. er 7+1 på vei:)

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er 26 år fra Dokka. Gift og har ei datter på 4 år.

Ble endelig gravid igjen etter 3års forsøk ved hjelp av hormonkur.

Håper det skal gå bra denne gangen! Hatt 5 sa før.

Er 8+3 idag ca..

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 22 år.Kommer fra Vestfold/Larvik.

Ingen barn fra før.

Jeg er 7+1 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er også fra buskerud, er 31 år, gift og har en gutt på 2,5 år. er i 5 uke tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

jeg er 21 år (blir 22 den 29 juni)

jeg kommer fra sarpsborg og er 7+4 på vei... hvis ikke jeg tar helt feil da...hehe:o)

 

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som vi er i alle aldre og bor godt spredd i hele landet. Vil ønske dere alle lykke til. Og håper spira klorer seg fast hos alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 21 år, og sambo er 24.

Jeg kommer fra vestfolt/buskerud, men har bodd i Oslo nå i 1 1/2 år. Og nå koser jeg meg med tanke på å bli mamma for første gang! :)

 

Lykke til alle sammen her inne! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Både jeg og samboer er 27år, og vi bor for øyeblikket i Halden. Er i dag 5+2, og håper at alt vil gå bra! Fikk det til på andre doble pergo-kur!

Hurra! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...