Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Vi er to voksne og et barn på 2 år som skal dra i april neste år. Hvilke plass på hhv. GranCanaria, Lanzarote og Tenerife kan anbefales og hvorfor? Hvilket hotell og reiseselskap? Andre tips vi bør ta med oss når vi reiser med en 2-åring? Alle tips mottas med TAKK!
Mulle :) Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Meg og en veninne reiste med våres barn. Begge var 3 år.. Vi var på bahia feliz leiligheter tres vidas på grand canaria.. Aldri har jeg sett 2 barn kose seg så mye.. Kan virkelig anbefales.. Vi reiste med star tour. Badet hele dagen og om kvelden var det show for ungene.. Etter det showet sovnet ungene i vognen og det var show for de voksne.. Fin ferie for voksne og barn
mammatilelias Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Har vært i Gran Canaria(Puerto Rico)og Tenerife.Kan anbefale Tenerife,men ikke Puerto Rico.Det var en drittplass spør du meg.......
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Synes Fuerteventura er den fineste av kanariøyene (har ikkr vært i Gran Canaria da), og passer fint for barn- lange lange strender og langgrunt.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Playa flamingo Star tour Lanzarote. Barnevennlig med egen liten strand, underholdning på kveldstid, restaurant, butikk osv. Hyggelig sted. Ta med: Vogn, norsk solkrem høy faktor, paracet. Bleier er dyrt. Middagsglass ok, litt mye tomatpure. Solhatter viktig. Helseteppe er godt å ha, spørs når dere reiser, jeg tok med et litt tykkere teppe. ( vi var i februar, litt kaldt på kvelden) Vindtett jakke- kan blåse litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå